MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Bizi ya amat aku sari dua ni..aku pun x paham apa yg nk di bizi kan, tp klu dh xsempat nk bebel kat blog ni kira bizi la kekeke...tp aku nk wat gak entry ni, ada byk cite aku nak bebel kan tp nt2 la yer...'bintang hati' nt free aku nk hangat ko ngan cite blk kampung yg hot tu hehehe...tungggu tauuuu
Semalam kan 08 Dec 2009 ...bukan hari ini tau..bukan hr sabtu hari tu tau....ate dh tue beno ke aku lom time dh wish..sian aku tau hehehe...cam teruja je nk wish ek ish ish ish
Makanya genap la umo aku 35 hoh!!!!...tue nya la aku rase hahahadoiii...
Kalau nak ku kenang dah ber tan² aku telan garam hehehe..maklum le dah lama Allah bagi aku hidup & aku bersyukur sangat masih di beri nafas olehNYA untuk terus menapak dia dunia yg makin rapuh jugak ni ehh korang dh tgk ke 2012..best ke, aku nk cari dvd pirate je nt kekeke...
Terima kasih pada mak & abah yg telah mendidik & menjadikan aku seorang manusia yg berpijak di bumi yg nyata....segala pengorbanan & kesabaran mak & abah tidak termampu aku membalasnya...hanya doa yang aku titipkan moga mak & abah sentiasa sihat selalu & berbahagia hingga akhir hayat..
35 ko tapi aku rase cam 25 jer,huh pasan x hingat kubo kekekeke fuhhh jauh dh perjalanan hidup aku, suka duka sebuah kehidupan..yg duka biarlah berlalu pergi....aku ingin berbahagia saje...sbb org kata kan klu hati kita bahagia...kita nampak muda kekekeke..
Aku bersyukur...dalam usia aku camni telah di kurnia kan 4 org permata hati yg di kurniakan dlm tempoh 13 tahun usia perkahwinan aku dulu...yang menceria & menghuru hara kan hidup aku hahahaha...sunyi beb lau xde dorang ni...tapi kesedihan tu ada juga..dlm meniti usia sebegini,,aku di pertangungjawabkan membesarkan mereka bersendirian...tapi aku yakin & mampu melaksana tugas yg DIA berikan..Insyaallah...
Pada anak²,ibu harap bijak lak kalian untuk mendisiplinkan diri , balance kan dunia & akhirat...doa ibu moga kalian menjadi insan sejati.
Terima kasih pada family, terima kasih bloggers, member² fb & yg paling aku sayang member² MO (tmpt mula aku berpijak dlm dunia cyber) atas ingatan kalian tu...hidup aku amat bahagia & ceria dengan gelak tawa kalian...aku harap talian yg terbina akan kekal hingga akhir hayat...
Aku juga nk mintak maap la kat kawan²..mana tau dalam kita bergurau senda,dajal mendajal hehehe..ada lak terasa hati, jgn la simpan dlm hati ok, rase x puas hati lets me know ok.....aku ok jer no heart feling kekeke..aku harap kalian semua berbahagia & pjg umur...
Haih aku pelik le np gambo eman ciom aku ni lxeh edit nek atas ek...mencik tau ke under 18SG  hahaha..anyway TERIMA KASIH SEMUA...aku sayang korang semua,pada org yg benci kat aku (ade ke agak²nya ye) aku sayang jugak kat dia..moga satu hari nanti dia sayang aku hehehe...adios...keje wehhhhhhh
aku : byk lg gambo aku loading kat fb tp punya le azab....

5 comments:

happy birthday cutecida..sama agelah kita..moga ko berbahagia sentiasa ye..murah rezeki..pjg umur..amin..

happy birthday kak...semoga pnjg umor & murah rezeki...

dee ~ haa lew dee, baru tau ke kekeke..amin.

bungakertas ~ thanks adik

Slmt panjang umur kak kiut! Moga diberi kebahagiaan bersama anak2 sekalian.

Maaf sbb lmbt wish!

tenkiu jaja hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter