MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamualaikummmmm kawan² yg berblog dah yg datang bertandang...last week 04 07 2009 bersamaan Hari Sabtu di Bandar Shah alam Dalam Negeri Selangor (nk sebut negara sekali ke kekekeke), aku ngan semangat koba² pergi menghadiri Krusus Penampilan Diri Anjuran Mara Selangor Kat Dewan Nur Sek 16 Shah alam...Mula mcm berat je sbb xde kawan kan tp sampai sana fuhhh BEst gilerrr wehh men mekap² hahahaha..adoiiii jenuh aku kena bebel ngan cikgu, nak tenyeh mekap pun takot. tapi lagi best aku dapat lagi kawan² baru...tu yg paling bestnya..dpt lak group satu kepala otak gak ngan otak aku,so meriah la acara mekap² kami hehehehehe..
Yang duk tenyeh muka aku ni nama dia Wani..dh bese men mekap dia ni huhuhu, almaklum le keje kat alam central pusat aksesori so hari² kena cantik le kan, nt nk g kedai dia ni leh soping hehehe..tu dia jerawat kat muka aku ni makin jadiiii tul...10sen,sejak dua menjak ni byk lak jerawat naik...tolonnggggggggggg...
Tu yg Vouge De vas tengah tu ler cikgu mekap.....tua muda panggil dia kak Julie...x kesah langsung pun dia hahahaha...tukang mekap artis tu...mmg terer, calit skit pun jadik, mesti de apa2 tu hehehehe..hampunn kak julie ek..pasni kita helo² nak add ilmu lagi ni kui3
Sebelah aku tu nama dia Kak Yati, belakang yg kecik molek tu Zura, dua² dr Puchong..
Antara peserta yg hadir Krusus hari tu...Semuanya ada 25 orang camtu..akak baju itam tu aku lupa le nama dia...

Nani & Zura...sama je naik dak dua ni..meja kami je haru biru..meh belasah je, org len senyap sunyi je men mekap, dpt ke kami adeiiiii tah hape² mekap...asyik kena sound je hehehehehe..
Tapi pengalaman mmg bagus, x cukup sehari sebenarnya, masa tu la aku tau bape pya byk teknik da mekap² ni, 'soket' ( yg aku tau soket lektrik je...),smoking eyes la...tah hape² lagi la, kena tgk nota semula lau nak tau detail hehehehe...

p/s: kak Yati, nani & zura....Weiii Korang Dah Praktis ke Mekap G koje kekekeke...thanks nani ehsan gambo ni huhuhuhu..

8 comments:

nk itot..bila lak nk wt kt png?

ang p survey mara kat penang nun hehehehe

hamboiiiii.....

bermekap mekapan segala...

kak kiut mmg chomel la...x yah mekap tebal2 pon dah cun melecun!
siyess!

ni yg jeles ni...ekekek

Wah semakin cantik anda!

ekekekek

Nanti tlg make up kan sy tau!

hahahha

aduhhh...teserkah keayuan akak...hehehe...

nnt leh ah kita men mekap2 yer mbak kiut...

hehhehe

aspa : ek eleehh seyes ek, cam dh face to face hahahaha..

mama : jeles ke ma, nt de mjlis cute tenyeh muka mama ek..x ckp lg ilmu sehari ni..

Liz : ko amik ijajah nt helo akak kekeke

ara: malu wehhh jerawat hinggap je ni adeyyy..bosannya jerawat..

wahh.. berseri2 nampak! pasni leh la buka kedai tenyeh2.. kt memember kasi diskaun la..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter