MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Haloooo meh datang amik enieee...kita g makan...eniee banjer kespii....itu le ayat ym yg aku dpt kul 11pg tadi hehehehehehe...bio beno enieee...tah hape le mimpi dak enie tah...keje giler ni koje kat shah alam g pj semata2 nak mencekik ayam hahahaha..tp pikir sesaat dua..alaaaa sekali sekala lg pun ada org nak lanjer kan..apa jd hal kui3...aku pun ejas le bos nk lepas kuo ni...& seperti biasa ayat² manis yg kuo dr mulut aku ni kompom bos aku nganguk je ( apa yg aku ayat???? bio le rahsia kekekekeke)...jadinya kat kul 12 le gitu aku pun amik la mak orangni, tp dia amik aku kat simpang depan opis dia ngan moto...adoiiii leh tahan gak merempit dak eniee...lesen xde kui3..pak pulisssi tangkap budak ni bawak moto xde lesen hahahaha...aku polo eniee sampai opis dia kat Sri Manja...jln nya jln huk alooor blkg umah abang aku je hehehehe...kang nampak abang aku ni naye je huhuhuhu...
Udahnya ape lg kami pun melajak le g PJ State..mkn kepsi, parking punya le payah dhnya men paking je mppj ke hape nya reserve parking..dulik aku aihh byk parking reserve tu kosong (klu kena kunci 300 tu bayo, tawakal je hehehehe)
Pagi tadi aku dah mencekik nasi lomak kat umah,tapi dh eniee nk lanjer gak aku bedal le seketul itupun dah rase sesak je hehehhe

Makan² nyembang² kat kul 1 lbh camtu kami gerak le balik....mekasih le eniee banjer makan len kali kita bawak dak tadika kita la..sure lg meriah hehehehe

aku : makan² gak utang J@J@ bila nak bayo daaaaaa

7 comments:

Amboi bes tu ada org lanje! hhuhu

kak eni sandaq kat keta spa 2?bnyi alrm bru tau!!ahakz (jeles ni)

okliz - ko kat kl lg ke wehhh

smai - tah suka ati jantung dia ja landing kui3

ayat jeles gak nih....merahnya makngah...same kaler ngan dinding...kekeke

sambil makan..
sambil ingat hutang ye kak?

baguss bagussss

jaja - opkos le ingat huhuhuhu

huhuhu..merah kee??..bedal je ara...hahhaaa..tapi totap cun kan,kan...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter