MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Malam tadi aku g atm (amik gaji le apa lg kan...)lg advance dari mama ok kekeke....ate kuo je duit...oiiiittt macik lupe duit 50 hengget dh lain pesyen, pd hal hr tu dh tgk kat umah tebu tp ni pestime live le dpn mata..kojut badak sumbu la sesecond kui3...nampak no jakun, tp bukan aku sorang je 2,3 org kat atm tu pun jakun gak hahahaha..mengong ngong ngong
saiz & bentuknya lagi cute dr yg lama...
Tapikan pehal lak pelantar minyak tukar kelapa sawit ni, pe motif...nk tukar industri petroleum ke pertanian ke gamaknya negara kita ni....dan spatutnya masa ulangtahun ke- 50 merdeka hari tu buat duitni, baru kena ngan pic tunku abdul rahman laungkan kemerdekaan tu kan..ish ish ish aku lak ober ek...haii ape² aje la..yg pastinya pas amik duit aku g pasar malam dan macik pasar malam pun jakun gak cam aku ok.....duk belek² duit baru yg aku bg kat dia, siap tya bila kuar adoiiiii aku kata baru tadi macik (sbb aku baru kua tadi kan hehehehe).

aku : jap lg nk g service keta, aku nk tgk lak dorang jakun ke idak kui3

8 comments:

smai ari selasa ari2 kak..smai cucuk duit kat bank..skali kuaq rupa bru..plik la kjap..pas2 sengeh sorg2..syg lak nk gn..ahakz

Dia plastik jgk mcm RM5 ke kak? Saya blom dpt lagi nie..sbb gaji blom masok..

mmm...sblm terlupa..

Akak di TAG ye..sila jwb..

hehehhe....lama tak masok blog akak nie..pasni mst selalu saya blogwalking....hehehe

smai- ang simpan ja yg lama, yg baru dh melambak dah hehehehe

jaja - kertas gak jaja cam duit 50 hengget lama tu tp lg lawa & keras gitu,ni buat duit raye mmg elok bebeno ni hehehehe...adoiiii TAG ke .ok2 nt akak jgk ek...

cc ms tau pun jakun gk bln 5 time adk cc kawin dia bw blk duit tu.. dr bln lps cc still simpan duit tu dlm wallet hband cc bg.. dia ckp jgn guna.. so ada la tselit kt beg duit tu..

alah akak oiii...kat opis ni berlambak duit 50 baru...yerla byr gaji pakai cash.....ana ader duit lambang merdeka..nanti kita jumpa ana tunjuk...duit tu ader kat kakak.duit 50 baru gak tapi ader lambang merdeka.

50 hengget baru ni blom masuk wallet ara lg...

masih lagi pelantar minyak...sbb boipren koi orang minyak...kakaka

blum jumpo boipren peneroka lagi...muahahahaha

Agak comel duitnya dan baru tengok secara live pagi tadi. ehehehe

kak kiut - smai da duit rm50 yg kuaq ms 50thn mrdka 2..tp dah frme kn la..mls nk korek bka

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter