MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Ko Pehal Frust Menoggeng ni...tu dia perkataan yang dah agak lama aku x guna pakai, tp aku pakai kali ni untuk kawan aku yg sorang ni...ramai kawan frust sejak dua menjak ni,tgh2 tahun ni time orang frust je gamaknya.....aku sempat jumpa dia semalam dan keadaannya benar² tak terurus, adeyyyy pe dah jadi ngan kawan aku ni...aku ada gak kecewa tapi ni tahap melampau nya kecewa ni,jumpa je terus dakap aku, alamak pe kes ni.....KECEWA SANGATKAH DIA...gugur mutiara jernih seorang wanita angkara lelaki huhuhuhu...

Tapi itulah kehidupan, sedih gembira melukakan terluka menangis menonggeng itukan dah lumrah alam, emosi luar kewarasan...empunya diri WAJIB ada kekuatan...alaaaa baru putus cinta la wak, take easy la hehehehe (senang je aku nya ayat kan, kena kat diri sendiri entahhh...no komen kui3)ada gak kena lempang aku ni, orang sedih aku leh lawak lagi kui3...sori awak.

Kecewa sampai TAK LALU MAKAN, XLEH BUAT KERJA,RASE NAK TIDO JE XNAK BANGUN²,MENUNG...adoiiiii jangan camtu la kawan...ni baru ALAM PERCINTAAN,kalau sekarang pun xleh nak handle cemana awak nak handle KECEWA dalam ALAM RUMAHTANGGA (kalau sampai jodoh satu ketika nanti),haaaa cemana...so bangun la wak, kumbang bukan seko la, lantak dia la,rugi bercinta bertahun² yg awak nk kira...xyah la, xde ruginya pun, kalau ada jodoh awak akan jumpa jugak nanti dengan seseorang yang boleh memahami dan menerima awak seadanya...

So pada KAWAN aku tu...LUPAKANLAH DIA,DOAKAN SAJA MOGA DIA BAHAGIA D ATAS KEHANCURAN YG DIA BINA UNTUK AWAK..MAAFKAN DIRINYA YG X BIJAK MENILAI HATI AWAK..PERCAYALAH SATU HARI NANTI AWAK PASTI BAHAGIA

“Kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita. Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka. Kemaafan yang diberi secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi.”

Melawan Kesepian

Apa pun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apa pun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku…

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apa pun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku…

Semoga kepergianmu
Tak akan…
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku…

Apa pun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

p/s : Berdua lebih baik kata orang tapi sorang pun kdg2 best jugak apa

2 comments:

frust nya den tgk kak

nak nagis je baca syair gurindam akak yg kat bwh tu...

sob, sob,sobbbb!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter