MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Horeyyyyyyy....City link dah mai hehehehe...cepat tul ptg smlm 'AraPink' post pagi td sampai...bagussssssss sungguh....so leh aku bergaya ngan sandal baru ku ini huhuhu...

Pada aku Shantekkkkk dh sandal ni,kai lak tshirt ngan jeans fuhhh masuk dah tu ....klu ada kata x cantik..ada aku kisah hehehe

Ngam² ngan saiz kaki aku huhuhuhu....buruknye le kaki aku ni..adeyyyy lantak buruk2 pun aku ada kaki kan...klu x oku le aku kui3

p/s :awak jgn jeles ok hahahaha

13 comments:

apa yg pntg...selesa nk pkai

hahahaha tau xpa

yang penting kita tak suruh orang beli..duit sendiri pakai sendiri..hahahaa....

yang penting kita tak suruh orang beli..duit sendiri pakai sendiri..hahahaa....

hamboiii enie..dabel tu kekekekee...dulik le kan...duit sendiri kui3

hehehe,,,dasat akak aku ni...beli sandal baruu pakai pos

belikan mama spasang...ekekeke

asal lah tokey kedai yg lambat neh...hahaha...

kepada sesiapa yg bkn empunya duit, jangan jeles...kekeke

TQ mbak cyg... :-)

ana : tlg majukan bisnes kengkawan le hehehe..

mama : spsg ek ma, nt den kiro wang tabung ni dulu kekekeke

ara :bese le namapun tokeh kan, always busy huhuhuhu..

Jelesnye tgk!

Camni nk oder jgk la. Tapi mmg sesuwai la dgn yg empunya diri. muehehehe

cantiknya sandal tu ya....

Ingatkan nak buat Raya kak cute???

x sempat raya dah di lenjan dulu ekk?

ijad - klu bekenan leh oder hehehe

aspa - huk alooor raya cr lain le pa

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter