MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Aku baru je masuk opis...adehh panas tul hari ni kan...tadi pengasuh iman yg dia pgl 'mama' call aku gtau iman merengek, memang malam tadi dia batuk/selsema, 2 kali dia mintak susu 2 kali la dia muntahkan..myb tekak dia gatal kan...dah bagi makan ubat & sapu vicks ingat ok, sebab bangun pagi tadi dia cam dah ok..cuma x mau susu...takot muntah la tu..iman kalu batuk selsema mmg aku xleh lena la, berjaga polo up dia...sebab dia lau batuk cam penat,gerak jantung dia laju..so aku selalu gosok badan dia bg dia reda skit,tapi bila dengar sore dia td...aku x puas hati,amik kunci keta drive p tgk dia..tgk muka aku dia sengeh je lega...tapi aku bawak gak g klinik..doktor kata ok tp dia suggest wat medical check for make sure iman ok or not ,pulakkkkkk....doktor ni meresahkan aku la...anyway dia dh bg antibiotik,aku tahu anak aku ni ada something problem yg aku mmg xnak cakap,itupun aku tahu masa berubat cara tradisional masa dia selalu demam dulu..AKU HARAP SANGAT KATA YANG MACIK YG UBAT KAN DIA DULU TU SALAH...anyway 11 julai ni iman ada checkup hospital,pas balik tu aku nk jumpa doktor panel merangkap cam abang aku tu,mintak opinion dia camner..doakan moga iman ok & sihat² selalu...
aku : lelah hati bila tgk anak sakit

8 comments:

bior kite yg saket,..tk tahan nengok deme....

ciannye nyer iman.. a'aa tul la mama.. sabar k cute.. smg iman cpt sembuh..

ben 10...cepat baik yer...

makasih la korang eh..tu ler moga iman sihat selalu...bio kita yg sakit dr deme ni kan huhuhu

Cian iman, get well soon dear! ehehe

smai doa mcm 2 gak kak..agar mak dia pn sehat gak

makwe koi...huhuhu...windu

lizz - ko dh bela bewok ke liz hehehe

smai - akak pun doakan smai sihat2 selalu ok.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter