MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Malam tadi pas semua askar aku d ulit mimpi,mata x mau lena, aku belek² gambar masa aku mula² duk berjauhan ngan kuarge (masa aku kat form 6), xde le jauh mana pun, kat Parit je masih lg dlm negeri Perak tapi masa mula berjauhan tu aku rasa Ya Allah bila la cuti,aku nak balikkkkkkk...tp dah sebulan dua duduk...time cuti sekolah...Ya Allah bila la nk bukak sekolahhhhhhh hehehehe...menggong kan huhuhuhu,malas aku nak cite pgj aihhh...yang pasti aku senyum sndiri bila menatap wajah² kami dahulu, muka bangun tido, lepak²,main kayak,masuk utan,majlis perpisahan, kiranya macam² ada la,maklum le dulu kami paling aktif nya student hehehe..saje je aku nk save pic kenangan manis aku & kawan² se umah sewa aku kat Pekan Parit dulu tu....semua dah ada haluan masing² cuma sorang sahabat aku la ni menanggung derita penyakit saraf (la ni dia OKU) kesian dia..ACHIK(aku la) doakan moga kesihatan ALONG(Fod) bertambah baik, kuatkan semangatmu SAHABAT ku....Nanti balik kampung I'Allah achik nak helo Angah, Uda, Acu g umah Along...

aku :suka duka bersama kalian terpahat kukuh di sanubari, blur pun blur le gamba yg ptg dpt save kat sini huhuhu

8 comments:

sama2 la doa agar dia akn mndpt keajaiban

mudah2an dik

bestnya tgk pic2 lama akak kan....mengimbau kembali kenangan zaman suar ketat dulu

hahhha

memori masa blajar xkan dlupakan

ara -- fuhhh suka ek pakai suar ketat...akk nya stail suar semua kembang² kui3

cc - mmg kan, sweet utk d kenang

arapink - bl tgk pic lama kn byk kngn..

cc - smai pn sama..x kira time skolah rndh ka pa ka..tadika pn smai igt

kak kiut - smai suka pkai ala2 laki..sbb ang nk men dgn dak jantan..mklm la ms kecik kwn jantan ja blmbak

mcm kebetulan jer kak shidah...ana pun td br dpt call dr kwn baik ana yg dah 5 thn lost contact....hehehe..dasat gak kak shidah masa muda

Alamak...nak tgk gambo kak kiut kena bukak Ie lorrr...

Fox x leh nmpk gambo! putih jerk...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter