MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Taraaaaaaaa...ni le Keluarga Besar Hj Harun Ngan Hjh Zabedah (klu kat kg bese org pgl mak abah aku ni Pak Aron & Che Tai-jauh beno pgln mak aku ni kan hehhehehe).....gambo ni aku cilok kat album adik aku...
Aku rasa dah cukup sempurna family aku ni...aku ada sorang kakak, sorang abang,sorang adik lelaki & sorang adik perempuan sure la aku duk tengah² kan & itu amat membahagiakan hehehehe dan 13 kanak² & tahun depan insyaallah tambah lg 2 kanak² yg menghuru harakan keadaan bila lepak bersama hehehehe

p/s :ni le xde koje cr koje org kata huhuhu
dalam gambo tu aku yg mana????? korang cari le sendiri hehehehe

9 comments:

cam kumpulan rewang. meriah. baguz2. nasihat aku jaga hubungan antara adik beradik. berkat hidup

oittt laju nya dia hehehe..insyaallah semua mendengar kata mak ngan abah ni, bergaduh adik badik tu bese le kan..menambahkan kemesraan gitu kui3

koken iman paleng terang nampak...wawkakakkaa

mane le gambonyeeeeeeee..tak nampak punnnnnnnn...

mama - tau xpe kui3

enie - ko bio beno niee..or len leh je tgk tu

wah3...boria erk

ni time family day umah opah akak tahun lepas smai..pakat la pakai bju sma hehehe

Tak lain tak bukan yg tudung biru tu la kak kiutnye. huhuhu tanpa was was lagi. ekekeke

wowwww!! meriah gituuu...

i likeeeee....

alahaii, soh cari mana akak kiut berada ye??? Tu yg tengah memangku dak Iman dgn trompetnye tu sapo?? ekekekekkek....

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter