MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Alhamdulillah...Petang semalam akak ipar aku yg duk selang 1 blok je ngan umah aku selamat melahirkan anak beliau di Pusat Perubatan Darul Ehsan (DEMC) dekat Seksyen 9 (dekat bebeno ngan umah),Dengan berat 3.3kg dan proses yg x lama (smlmnya sempat lagi tu p soping metrojaya warehouse sales...adeyyyy ptt ler baby pun x sabo nak kuo, penat dia duk kulir kilir mak dia bawak hehehehe..)Anak Ke 4 dan kesemuanya lelaki,,,fuhhh betambah ramai cucu jantan atuk & nenek ni...mengikut pergiraan aku termasuk baby baru ni mak & abah mertua aku dah memiliki 19 org cucu ( 6 perempuan & 13 lelaki ),bertambah le meriah kalau semua berkumpul ni....masa kat wad malam tadi pun aku ingat lau spital kerajaan mau kena sound hahahaha....huru hara wad tu di buat deme...saboo je la nurse kat situ tengok...so korang layan le hasil² penangkapan gambo dlm wad kak ipa aku malam tadi..layannnnnnnn..tengok la meriah ke tidak ...dah sampai duk atas simen tu nenek ngan mteh...
Sebelah aku ni anak sulong (abg long kepada adik2nya...)

begini le rupa lau berkumpul...meriah selalu hehehehe
ni lom campur anak akak ipa aku yg sulong yg ada anak 4 & adik ipa aku yg ada anak 3...

cutekan dia hehehehe...ada iras² muka abang kecik dia la...

yg membelakang kamera ni abg Lang Baby..
Baju belang tu abg Ngah baby....
duk depan aku ni pengasuh semua anak2 buah aku kat padang jawa....kira dah close cam sedara dah akak ni....
kalau ke iman, nak terpenyek le baby tu di buatnya....ciom selalu...sayang sangat la konon...

Insyaallah kalau xde problem ( so far malam td semua ok, baby pun dah leh g soping tu hehehehe)hari ni leh akak ipa aku keluar,mak ngan abah pun dh standby kat umah dia dah...mlm td kul 10 camtu baru semua bersurai...mesti nurse kat situ kata...aman dunia...hahahaha...
p/s : pacik & macik semua jgn lupa bajet duit raya bertambah kui3

7 comments:

macik yg kiut tu kono standby angpow lebih...muahahahha

comey nya..badi mkck yg kiut la 2..2 yg kuaq kiut ja

mama - adoiii tu yg tahan tu huhuhu

smai - hahahaha tau xpe..

cutenye cam makciknya.. dah pandai senyummm lak tu..

cc-macik2 dia semua cute2 ler hehehe

agak-agak katil tu mmg kukuh yer...kalo tak dah lama ke tanah...

kekekek

hahahahaha,,betul3 adoiiii... ni le mslh lau kumpul umh org pun leh runtuh kui3

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter