MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Jommm skodeng kekekekekee...pagi ni duk aku ngemas² ofis,terdengar la sore chit chit chit chit...aku g tepi tingkap sore tu lagi kuat...aku bukak tingkap, mak aiiiii ade anak burung le...baru netes, smlm bos aku yg skodeng sarang burung tu, ada 3 biji telo dia kaler biru lagi (tingat lak aku zaman kanak² dulu suka tul makan gula² telo burung, la ni dah arwah kot yg buat gula² tu huhuhu),...agaknya malam td kot netesnya...comeyyyy ke kui3....tojen je lom tumbuh bulu,mata dia pun pejam lagik kan,gini le upe anak burung ek, aku baru pestime tgk hehehehe ada 3 ekor ni tp aku perati yg seko tu cam dah padam je ,nak aku sentuh geliiii le pulak aihhh..Tu dia mak Burung Skodeng aku dr jauh, riso kot aku culik anak dia kekekeke

p/s : Jgn Silap Skodeng, nanti lobam bijik mato kui3

10 comments:

merah nya..

mmg le merah lau biru,KO le dia kui3

dapat kat budak si iman nih..semue padammmmmmmmm...hahhaha....

tau xpa kak aini

oitttt iman tu penakut wehhh..tgk eko cicak yg putus gedik2 tu pun dia dh lari lintang pukang kui3

mama ingat anak mak menti...ahakss...

huk aloooo...kak dot...kalu dapat kat si anyahhhhhhh..confirm...penyoooo...le jawabnyeeeeeee...hahahaha....

mama - ank dia bulat le lau bby hehehe

enie - huk aloor ganas beno dak anyah tu ek..

Tak suka la gula gula telor burung tu
Manis sangat rasanya, sakit gigi bila makan

ye ke jeno..namapun gula2 sure le manis hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter