MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Sungguh meletihkan Cuti Aku Minggu lepas, Pagi sabtu gegas balik perak, sampai je umah x sampai pun 10 minit rest abang aku ajak drive g ipoh lak, majlis kenduri kawen umah macik aku kat Mengelembu,Ipoh Esok. adeyyyy plan xnak tido sana, tp macik aku yg bangsu bising srh tido sana gak, so pergi je le..bukan selalu pun kan, sampai sana kami mencekik dulu kekekeke, padahal td seblm sampai umah aku ngan anak2 dh singgah makan...pastu apa lagi kan mula le kerja² kenduri kawen ni kan..pengantin best la duk posing² & bagi arahan je, yang meleleh segala peluh jantan sape...sedara mara gak huhuhuhu,gitu la luahan rasa aku minggu lepas (cam x ikhlas je ek kui3)...lawak je cek man oiittt...bebeno iklhas dan bersemangat bantu membantu majlis grand ko, maklum le anak sulung mak kawen ek...persiapan mengalahkan umah pengantin perempuan gitu hooh..

Apa² pun Pada Man & Fiza Selamat Menjalani Alam Yang Baru, Semoga Ikatan Yang Terjalin ni Bekekalan HIngga Hujung Nyawa...Semoga Hidup Kalian D Berkati Oleh NYA...Amin.

Meriah sungguh majlis kat umah macik selama 3 hari 2 malam hehehe,terima kasih Wan Cik & Uda yang sponsor tmpt tido kami yg siap ada econ tu, so lena la tido walaupun letihh ...xdan nak merayap pekan ipoh malam tu , dah semuanya keletihan,...layan zzzZZZZzzzz lagi bagusss huhuhu..ahad malam gerak balik umah mak pulak,ingat nk rest le, pagi lagi dorang ajak cr doyan pulak..adeyyy merayap lak umah pacik, skodeng doyan dia hehehe..tp gambo doyan xde, aku lupa bawak kamera huhuhu..

p/s: nk tgk lagi gambo masa majlis kawen Man & Fiza tgk kat slide kat bawah tu ek..adiosss

2 comments:

nt kndri ceq..kak kiut mai 2 ari awai nooo

buleh²..agak² bile tu hehehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter