MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Salam, Sabtu lepas 25 october ada charity autoshow kat Unisel Shah Alam..aku tau pun sbb 'selimutputeh' ( geng pokok mangga) call aku gtau ada event tu lau idak..haram le aku tau hehehe...dia kta tgk addres kat sekeyen 7, so dia tya aku kat mana tmpt tu...mmg tmpt aku la tu so aku mmg pakar la hehehehe...blkg umah aku je sebelahan ngan Uitm shah alam yg la ni busy ngan mjlis konvonya tu.... simot kata dia judge masa autoshow tu nt.....pagi sabtu dia call tya katne ada car wash, aku just bg direction,sbb aku msih lg malas² dpn tv masa tu hehehe...pastu baru la aku siap² nk g jengok jap dak simot ni........masa aku g owner keta² yg join show tu semua bru nk register, sbb start show tu ptg, aku smpai kul 10.30 camtu hehehehe...aku borak² la ngan simot sblm dia m'busy bodi ngan show tu kan....kul 12 lbh camtu aku blah ler... panas weiiiiii dah tu bingit ngan sound system dorang test..mmg kretif la dorang ni..ada yg aku tya (leh jd watawan gak ni tau hehehehe) abis puluh² ribu ko modified keta je huhuhu..klu aku kan bek aku g jalan² 1 malaysia hehehehe...keta takat start leh jalan udah le kan, dr mekap² kan keta bek aku mekap muka aku yg comot ni kan hahaha....korang layan la eh...letih ar nk bebel hr ni ......


9 comments:

AUTOSHOW ERK KAK?
XPA..MGU NI AUTO SHOW KAT KDH LAK..IGT NK USHA SAMA...AUTO SHOW MASA SUA RASA TB 9

mane gambo dak simot??????

auto-show? aiseh..malasnya nk pegi..nak2 bising2..pening kepala..

ehem²...

smai ~ sua rasa x byk ar dik

mama ~ yg kai tshirt merah tu ma...tshirt puteh ehem² dia hahaha

dee ~ mmg pun kan, tp masa tu mmber on9 ada so redah gak le hehehe

conan ~ ehem² je ke

xbyk erk kak?
membe pn bk show keta dia nt

salam kembali pak karamu..thanks dtg sini ya

auto show kat BP mall 18/10...TR sebok ngajak tp saya lak yg malas.. malas nak berimpit2 dan panas yg memukau... xP

jaja ~ klu autoshow ni mmg org jantan laju je ja hehehehe...akak pun sbb ada simot kat situ lau idak..haremmm hehehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter