MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum ..yuhuuuuuuuu..sunyi je hari ni..ahli mesyuarat tingkap ada urusan memasing eh, bos aku kata blog aku ni cam kedai iklan je..segala menda ada huhuhuhu...bos aku tu weiii, suka dia skodeng hahahaha...payah tau nk dpt bos cam bos aku ni (ujung tahun xde bonus ke bos hehehehe)...so mentara bos sign segala mak nenek yg aku letak atas meja dia td..aku dgo kat 'hotfm' lagu c aril capang tu ( shhhh jgn gtau aril tau kecik lak ati dia hehehe), cam best je layan so pe lagi aku selak le u tube carikkkkkkkk....dpt ko sonang jew hahaha.....bila dgr,dgr & dgr aku nk kata la kat aril ni.....CONGRATULATIONS!!!!! THE BEST SONG dari ARIL (sblm ni aku xde hati la nk dgo dak aril ni nya lagu...ape tajuk final aritu toksid ke hape...tah hape2 nya lagu huhuhu),klu dpt lagu ni wat video klip amik marsha 'pokok klapak' tu mmg ngam..tahniah la aril, tetiba akak(sedo diri ni tau hehehe..) jatuh hati jap ngan ko kui3..mengong!!!


aku : sok pg2 aku dh betapa kat skolah..ada aerobiktonnnnnnnnnnnn...

10 comments:

Kak Cute...nampaknye rumah akak ni dah mula 'berat' nak loading...
harap kurang sikit donlod u-tube ye...klu red-tube takpe..wahakakakkakak!!!

a'ah...btoi 2 jaja..dh slow skit kn

alapak!!!! ye ke korang aihhh...ok2 nt utube lelama akk delete ar....RED-TUBE!!!!!!apa tu jaja hahaha

red tube JAJA nk bka kak kiut...ahakz

ja...letak u tube tk pe...jgn kiut pakai tube sudah :D

tube erk??????kak kiut pkai tube..smai lak ambk ltk dlm blog

red tube ekk....

ehem ehem la kak......
(18sx)

yaka jaja? 18sx erk?
ni yg ceq suka ni

smai ~ mmg teret tu jaja red tube hahaha
mama ~ TUBE ma muahahahaha
jaja ~ aitu kan ja ada la kwn kita tu kan ja...sbt psl red tube tu kan..akak pun kan kan ...masok ko adoiiii maksiat mata hahahaha..ampeh jew tauuu...

smai ~ suka eh hahahaha

suka2 ja kak..xnk le..mksiat mata 2

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter