MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


seperti yg dh di rancang...sabtu lepas aku,enie & fmly, Okliz,Jeno & tepung beraye ke umah matabulat (edisi khas mangolian beraye ni hehehe)konvoi 4 bijik keta..aku je gerak dr shah alam yg len semua dr kl..copsss liz dr tanjung tp transit kl jap...ikut plan liz ngan aku tp ada mslh masa skit so memasing gerak ngan keta sendiri la....lagi pun liz nk lepak umah akak dia kat nilai..
Perjalanan yg meyeronokkan petang itu..wlu pun sebenonya aku amat la tired....awal pagi dh melonggok open aus 'nestle' tgh hr blk umah terus siap2, singgah dulu kat umah adik ipa (kang majuk lak aku x jgk open aus dia hehehe)dlm kul 2.40camtu baru aku gerak masuk plus hgway trs g somban r&r (hentian tuk kumpul sblm gerak g senawang)
Sampai je umah lat...koge lat dh menunggu dpn pintu..cam menyambut rombangan meminang lak hahahaha...ummi wlupun letih (ada open aus taman ek)masih lg terserlah keayuan sambut kedatangan kami..mmg leh wat mertua la ummi ni kan....x gitu korang hehehe...makan² borak...borak² makan...mee kari ada,nasi impit, lomang, rendang, koktel fuhhh mcm² ada la...nak tau dtg je la sendiri kan...
Lama gak tu melonggok kan...xsedo mentari makin terbenam...hamboiiii gumbira memasing lupa diri nk balik ek ish ish ish...kul 6.30 kot camtu baru la soh seh soh seh nk blik...org petama smpai opkos la liz sbb dia g nilai je hehehe....aku smpai sblm 7.40 camtu.enie pun kata dh smpai pastu...tp kan jeno lambat tul smpai..apa yg dia layan kat r&r somban ngan tepung tah....
aku x trs blk umah pun ....tya budak2 ok x nk singgah umah adik ipa yg td k'org jgk kejap je...okkkkk..so aku jalan je....yg penting bdk2 x meragam...so kita leh enjoy hehehe...chi cht ngan ipa² & mertua,makan lagi...aku cuit² je xlarat dh nk layan makan ni...sblm kul 10 aku balik umah...ESOK!!!!! pg aku dh kena g padang...apa barang tah skolah bdk2 ni time raye pun nk sukan adeiiii..rusak pgram nk golek² ujung minggu kekekeke...pastu open open open ausssss....layan je la selagi daya kan..
*** buat lat,ummi & keluarga, terima kasih daun keladi...nt²jemput la kami lagi hehehehe...muahhhhh kat ummi satu!
aku : letihhh but i'm hepi

7 comments:

suke tgok foto² lam tayangan slide akak...♥ u 2.........

bulih save slide tu dlm pc tak??

=)

salam kak kiutt...

makan2 erk!
cam letih je kak kiut tu..nape?? penat makan ker? huuuu!

bes je nengok.rmai lak 2 yg da.....hehehehe

kenyang tengok gambar-gambar ni :-)

lagi kenyang kalo aku dapat joint...misssss u all

miz u 2 kak ara

wkslm & assalamualaikum....sori la daling2 busy lak mcik sari dua ni hehehehe....klu dpt kita kumpul ramai² lg gempak kan....nk cr time yg sesuai payah tul ni huhuhu

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter