MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Pagi ni bermula la PMR so opkos adik² Anak² yg nak mengadapi exam ni dup dap dup dap jantung kan (ada mcm org nk g menikah kew kui3) ... so anak buah aku 2 org ni akan menghadapi exam ni...camner persediaan????

angah@yasmin ~ aku baru nk anta mesej ptg smlm dia dah call aku...wahh gumbira ko ek, 1 je 'mak De' pesan...tolak dulu 'sepah' (hanya kita aje yg tahu kan hehehe) ko itu....fokus ok!

along@ syafiq ~ aku call xdpt, byk sgt no dak seko ni, aku anta sms je...jgn busy nak jaming je ek...layan exam ni dulu,nk jd artis pun kena ada ilmu gak tau....nt baru 'mak lang' jd fan ko hehehe...

So pada dua bdk yg nakal ni & semua yang nk menghadapi PMR ni moga tenang & berjaya menjawap semua soalan....betul atau tidak jawapan kita tunggu aje la nanti kan....Selamat Maju Jaya Semua!!!!

5 comments:

adik mama yg bongus also.....

huhuhu... lama dah tinggalkan alam persekolahan... sekolah pun dah kene roboh...huhuhuhu

gud laks for all....

gd luckss k...

semoga berjaya la hendaknye kedua2 anak buah kak kiut tu.

skrg dah mula demam peksa...huuu!!

good luck..apsal ko bila update blogroll aku x jln eh..ishh..kena dtg umah ko lah ni..check ari2..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter