MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

tok tok tok....assalamualaikummmmmmm ooo tn umah...x sudah lg ke beraye hahahaha, sengalllllll.......sebulan syawal ni kita cite raye je la...jln² cr kawan jln² cr mkn jgn jln² cr pasal dah le ye....mlm td aku g umah MASQ (dak mo) duk shah alam...so xde mslh la nk g umah dia..alaaa 15 minit je dr teratak hamba hehehe...wlupun ada org bebel sbb aku xreti duk umah...xreti letih adeiiii kena gak bebel kan...tp kan raye ni lah kita nk kenal sedara mara, kawan,teman, kekasih opss terlebih sudah...jd nya tahan je la kena bebel apa yg penting kejesamaaaaaa
so lepas magrib aku gerak la g umah masq kat U8 (blkg opis aku je umah dak ni...)
umah masq, aku dh penah g ngan 'arapink' umah dia ni satu masa dulu (kan ara kan..tp gambo mana tah c ara sorok hehehehe)

amik gambo tu wajib klu xde aral la kan....('mama' je tau apa aral tu kan hehehe) sblh aku tu la masq (tn tanah ) ngan ank jantan dia ammar..leh tahan gak....lagi lasak dr iman tu hehehehe...layan je kan masq....sorang lak tu kompom manja....
juadah yg menyelerakan...oitt jenooo ada sate la...rugi tol ko x join...byk tul menu dak mas ni....spageti, sate,mee goreng mamak, ubi rebus & murtabak megi pun ada...mcm2 ada la, makan mmg x hingat ni hehehehe...
tapi aku xleh lama betapa umah mas....masuk gate je td pak gad tu dh siap tya nk parking bpe lama..hampehh tul pak gad ko mas, tp xpe yg penting lepas dh g umah masq...pada masq (laki dia emmmm edy ek nama dia mas,xde kat umah g men bowling,apa kes men bowling raye2 ni hehehe) terima kasih bebanyak jemput den datang umah....best sgt la ko masak masq.... masa aku nk gerak kawan2 keje mas dh dtg...elok sgt le mcik gerak..nyemak je kan hehehe...adiosssssss...mcm2 mknan bedal raye ni.....otak pun jd senget kui kui kui...

aku : bila korang nk dtg umah aku ek...cekot kering byk tu hehehehe

10 comments:

ohhh, nasib baik ujung2 akak akata kawan masq dah dtg...

saya igt masq masak utk akak sorang...baru nak tulis Tetamu VIP ke smpi disambut begitu sekali...

xD

tunggu biskut mayat pulak kak..cecah kopi o

VIP??? caitt....

Masq...mama tgk muke dia...ade iras2 tepong...kan....agak2.. la kan????

:P
(lariiii laju²..jgn smpi sempot)

wah2..........bjln sakan noooooooo
nseb bek umah dkt...
ahakz

pulamakkkkkkkk makanan dia mmg menggiurkan!!!

mujur la umah masq ni bukan kat blkg upsi, kalau tak bulih membedal tak hingat uuuuuuuuu

alah org yg bebel tu org2 yg x dpt gi jln2 raya..biasa ar tu..aku nk bi umah hang leh?

jaja ~ VIP gak le hehehehe..tetami mas mmg x ramai 2,3 ketul je dia jmput lah bedal manyakkkk hahahaa

mama ~ hahaha mama no komen

smai ~ hai idupla hidup org bujang kekekeke

liz ~ mmg best belaka tu rugi x ikot kui3

dee ~ sila² dee bila agak2 nk turun tu..

oittt bes nye ade spagheti.......makanan febret den tu..
ade lg 3 hari kak kiut jln² bes raya...ekekeke

hehehe...rindu masq. maintain kembang anak banak yer...hehehe...jgn marah masq..

oittt...asal tuan umah tak pakai vouge nih, kata baju raya 5 pasang...hehehe

tapikan akak, masakan masq mmg sedap kan....seperb!!!!

5 PSG?????????????
byk nya bju raya.ni yg jeles ni..smai 1 psg je tau

bujang erk kak kiut......btoi2..spa nk mrh kn?

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter