MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamualaikum & selamat petang semua....mgu lepas kan aku merayap kat giant time lunch..ate kan dlm merayap2 tu kan ada saleS branded camera la weiiiiiii..... amat menarik tauuu 30% ke 70% weii less nya...tapi 23 hb ko...poket syiling je hehehehe...adesssssss cmane ni.....aku ushar je la sebey rege kan...tya la skit² pastu aku blah..sales smpai ari mgu ni le pulak....mmg ar dorang ni np lak x wat sales time org dh gaji ek..ish ish ish..saje tau nk mnduga tahap keimanan aku huhuhu....tp kan masa dah msuk keta kat parking kan...aku rase cam x puas hati je tmbah le adik ipa aku cucuk² aku (menambahkan geram hati aku ni hehehe) aku pun kan pejam mata amik buku biru hat gambo duit syling tu hehehehe....mintak advance kat pcik le spe lg kan pcik pos la hahahaha...aku nak jugak rembat 1...dah lama tau aku carikkkkk ni....so aku dpt le jugak..hat rege 799 after less 399 jadi lew huhuhuhu....yang penting pas ni aku xde le rebut² ngan bos aku nk guna camera hahaha...halooo bos!!! ai dh dpt hat baru..yg lama tu u simpan je la eh....mlm tu aku pun menjakun la ngan adik ipa aku, lepak kat umah kak ipa aku, smbil godek² camera baru aku, smbil la k'org mkn free kat umah dia hehehe...so aku dah donlod sofeware,menarik la function yg ada & takat ini mmg aku puas hati la...berbaloi² la jugak kannnnnnnnn...Percubaan pertama...amik je gambo dak2 ni tgh mncekik hehehehe..orait la tu kan....

leh edit ko dlm ni....cam kedai fuji lak aku rase hehehehe... aku : pasni aku post gambo tgk autoshow ok!

5 comments:

Canon 470 ker???

dulu saya beli pak kenon time less jgk..

harga asal 799....
less 50% dptla...399

pueh ati la pakai smpi ni...
dpt 2gb + 2gb..(2 kad lahh)..tp yg 1 kaad lg belom guna..huhuhu!!!

2gb je pon banyak benau gambo nye! dah tu blom penah cuci pon..hahahhaha!!

akak intai pak kenon ngan pak nic tp dh sold out ler ....rege sma cmtu gak...udhnya amik hat pak fuji ,...lbh krg sma la dpt gak 2gb x 2 tu..tah2 sma kot ngn tmpt ko nya sales hehehe..

ni yg jeles tahap gaban nih.....huuu tunggu bones taun depan le jawabnye..(kut ado)

mama ~ kumpul je sari sengget ma...ujung tahun dh le rembat 1.

wohhh..Pak Fuji ekk!! ye lah tu kot..mega sale 1 malaysia...

**memandai ke aku ni wehh!! xP

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter