MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Hati aku panas je hari ni, hati aku membara je hari ni..hati aku tercalar je hari ni..makna nya hari ini hati aku mmg x sihat..letih,lesu,lelah...sian hati aku kan....hati semua orang aku blh jaga tp hati aku sndri aku biarkan je..pandai2 la ko hati...spe srh ko letak nama ko hati..len kali letak la kaki ke..pp ke...urat ke...mesti ada org nk jaga ko kan...ni hati.... dh la duk dalam...xnampak lak tu, so pandai2 la ko bwak diri hati ooittt.
Tp hr ni mmg aku kesian kat hati aku, down dh dia,mcm nak kalah dlm perang jew, letih yg amat sngat,...klu downsindrom tu aku tau la ..tp klu hati down..cmane nk ckp eh..aku pun x reti la nk kata apa...tp kesian hati.
So aku berjanji wahai hati,mulai hari ini aku akan jaga ko & ko hanya blh dekat dgn hati² yg sayang dekat ko je, jgn ko sibuk nk jga hati semua org pulak....lantak p la, masa ko letih ada dia bantu, masa ko lelah ada dia sokong, xde kan..so lepas ni...ko paling utama...dah la hati..berehat la,cr kedamaian,aku sayang & akan jaga ko hati...

aku : lagu hanya penyedap rase sahaja...........

8 comments:

aduhhh...kenapa nih? something wrong somewhere?

tapi hati ara leh dekat ngan hati akak taw...hehehe...baik punya orang nih ;-)

apsal bnyik mcm frust ja ni?

Akak kiut jiwang rini.....hohohoho...love u akak kiut.......

apasal ni kak kiut.....
olololololo.....

ade yg menyakitkan hati akak ke??
meh saya jentik lubang idong dia...

ara,smai,akim@ jaja...kita berbeza tp hati mungkin sama kan,akkk sayang korang....jaja nt akk bg lubang dia kat ko ja...mmg sakit hati sgt ni hehehe...bkn frust smai tp sengal kui3

kak kiut...jgn sedey2.x elok utk kshtn bdn

smai ang x g wat pasport ke rini

blom lg kak...gmbaq sume dh tgkp smlm..juz jao g nk p imgresen ja la =)
np..nk ikt ka? =)

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter