MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Orang nya cute sangat hehehe...mulut keletah,senyum manis jer cam gula² kui kui kui.....ye ler ustaz kan ...mesti la bijak berbicara,jatuh cinta anak mcik tgk kekeke ....tak menahan mukadimah neh.!!!..dgo dek emak nya kembang idong jap hehehe...cite nyer gini tau kawan²...minggu lepas kan aku g kem jati diri, tajuk krusus tu 'kesempurnaan  dalam ibadah'...sampai sana org paggil aku ustazah ko hehehe..malu² meow le aku..perli ke hape tu huhuhu...xpe² yg penting leh menceduk ilmu yg ada kan...

Asal usul kejadian 'ustaz darah puteh' ni cam ni...dlm satu sesi kelas hari tu...kul 3ptg camtu, kelas aman jer  maklum ler baru pas makan....kusyuk beno mendengo ceramah ustaz kat dpn mmg ye ler,tp ada gak yg kusyuk sampai senguk² (sndri paham sudah hehehe,aku mmg suka jd permerhati bebas kekeke)...tajuk petang tu mandi wajib & sunat dalam ibadah...sampai la topik mandi hadas besar kan...

ustaz : abg², kakak²,adik² & ank² semua...apabila seorang wanita datang bulan berapa tempah paling minima & maksima darah haid nyer?

peserta 1 : paling sikit sehari semlam ustaz

peserta 2 : paling lama pun 15 hari ustaz

ustaz : alhamdulillah......tapi selepas 15 hari tp darah masih lagi keluar, adakah itu darah haid?,boleh ke lagi cuti² malaysia?...darah apa tu?????
(time ni mata semua dh segar,sebab dah ada sesi soal jawab kan..kang tetiba uztaz tanye melopong kan ke memalukan diri hehehe...) tetiba kan sorang peserta ngan bangga ni jawap

peserta 3 : DARAH PUTEH USTAZ

Ustaz & peserta lain : ????????? hahahahhaha adessssssssss

Ustaz : ha ah ye la tu USTAZ DARAH PUTEH!!!!
hahahahahaha bergema dewan...dari mengantuk ( kelas ilmu cmni aje mmg suka setan betenggek kat mata kan!!!) celik semua kekekeke...aku xleh tahan tol,dh ler aku duk depan...rase nk guling² jer tp malu lak kang naye je kena sound, semalam dah kena soung x pakai stokin huhuhu (tp bukan aku sorang,semua kena hihihi)

Menjak kes itu, kat bilik ke nk g bilik air ke g dewan makan ke sampai nek bas nk balik ke shah alam ler ,ustaz darah puteh tu jadi bahan aku kekeke...aku kan suke menyakat lalala...tapi dia suka gak tu nyakat aku,nampak jer muka aku mesti dia panggil. 'ai cekgu ida'....lama² aku tanye dia apsal panggil auntie ni cekgu, dia kata aku ni cam cekgu kat tadika...hihihihi..alahaiiiiiii cekgu...

ustaz darah puteh ~ dak jantan kecik umo 6tahun (peserta paling kecik la dalam krusus tu hehehe), anak peserta (aku dah ckp kn aitu, kem ni leh bawak anak, tp sib bek aku xbwk eman,letih & sian wehh kena follow mak/ayah g kelas,yg ramai² tu pun xselesa,ade yg tido² dlm dewan...nk men kat luar xde sape nk jaga,kang ada yg terjun laut naye jer kan huhuhu)

aku  : 2 hari rase x cukup,ada benda yg perlu di perbaiki lagi untuk menjadi muslimah yg sejati....

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter