MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Letih,lesu,lemah,lemau hehehehe..adesssssssss macam² alasan kan....tapi mmg letih, ikut hati malas no nk g kerja tp memandang kan hari ni ade client nk jumpa bos² so aku menggagahkan diri ler..kang sape lak nk wat kan deme kopi kan...klu x minum kopi yg aku buat kurang semangat kate bos (kununnnnnnn...bodek la tu huhuhu)...mlm tadi aku sampai umah kol 8.00camtu (solat magrib dlu kat masjid negeri,besttttttt lak rase aman damai huhuhu),member anta sampai umah ,pastu aku g amik kekanak riang kat umah adik ipa, time drive tu pun adesssssss jenuh nk bolat kan biji mate neh!!!!...balik umah, on mesin basuh...konon nak layan  'cinta hantu' sambil mesej² ngan orang tu...sekali aku pun xtau ler bila lelap,sian ada orang borak ngan dinding hehehe...xleh control kepenatan 2 hari g krusus yg amat² padat sampai kan nk rebahkan badan sekejap pun xdan huhuhu (tp malam dpt gak ler tido wlupun jap hehehe)......oitt!!!!aku  nk masuk bilekkkkkkkkkk meting!!! (klu bilik tido kan ke best leh samb zzzZZZZ) kui kui kui, tp xpe hari ini bos aku bagi aku hapday!!!!..aku nk aply cuti tp bos kasi sekerat jer, xpe paling tidak aku leh gak pejam kan mate nt......letih bebenooooooo ni...

aku : nt aku nk wat n3 catatan 2hr 1 mlm aku kat bagan lalang resort yg memenatkan tp sgt² berguna & menginsafkan diri huhu...

1 comments:

lorrr...

sekerat hari je bos bg coti?
tak aci betol!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter