MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Semalam aku dapat surat...tengok lambang kat luar sampul tau dah dari mane, bukak jer erkkkkkkkkk....puan telah disenaraikan sebagai peserta untuk mengikuti krusus bla bla bla....tarikh 15 & 16 Mei 2010 ( Sabtu & ahad)..bla bla bla...Sila lapurkan diri pada jam 8.00pg pada 15 Mei di Masjid Sultan Salehudin dah bertolak ke Bagan Lalang Resort bla bla .......Sebarang pertanyaan sila hubungi bla bla bla....aku melopong japppp...hari ni  rabu esok kamis,jumaat oittttttt suke meno le dorang ni wat keje last minute...kalau aku ni sorang xpe ini gabak ketapi aku kena ejas dulu....aduyaiiiiiiiii

Malam tadi dalam aku pikir² nk pergi ke x, hp aku bunyikkk...urusetia krusus tu call nak confirm kan aku leh pergi ke x...ermmm bagus sggh,byk soklan aku nk tuju neh...soal jawap,jawap soal hurmmm dia kata eman leh bawak....hahahaha adesssss...lom penah aku dgo neh g krusus leh bawah anak kekeke....baik hati sggh dia...dia kata kalau anak yg kecik tu xmau duduk ngan org lain xpe leh bawak ( bukan dia xnak tinggal beno nye tp aku yg sedih hati dia xde,bantal peluk aku tu hehehe).....tapi kalau aku bawak eman cmner nak fokus ngan aktiviti krusus tu...bukan dia ada kawan, kalau time seminar x ke dia boring nanti kan, lagi ngan botol ngan susu ngan termos adehhhh...hurmmmmmm..poneng omak nak pikir neh!!!

aku : malam ni nk g umah member ade bace yassin,leh tanya dia ok ke x kalau bawak jantan kecik tu huhuhu

2 comments:

kursus kali ni ada tpt yg cantek cam tu ari tak??

heheheh...

klu Iman tak de geng, bwk je sekali 3 dara pingitan akak tu reramai...drpd meeting jd piknik pulok!

xD

tau pun ko ja....tu dh cuti² mesia lak jadinyer...aitu sungai ni laut lak..xtau lg cmne upenye hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter