MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

haii entah la baru nk mesra² dah ada lak yang wat hal....x sependapat,rase x puas hati,tersentap bagai padahal rakan² cyber jer huhuhu....aku tersepit kini....nk g sana nanti kat sini terasa..nk g sini yang kat sana lak jauh hati huhuhu....aduyaiiiiiiiiiii nk luah mati mak nk telan mati bapak kate orang...

hehehe...sengal sudah kan tp mmg pun..pepagi lagi aku dah dapat macam² mesej dari kengkawan 'tagged' aku..ape dah jadi..apa dah jadiiiiiii...admin kelahi..anak buah ssh hati....hurmmmmmmmmm......aku just nk borak² jer cari kawan² so nak wat adil lagi saksama aku dah 'clear' kan profile aku tidak terikat kat mane² grup dlm 'tagged' tu ..ADIL UNTUK SEMUA yang sayang kat aku....aku sayang kawan² sehhh so perkara remeh temeh aku xmau la masuk +-/ hehehe....pepandai la korang ejas ek...ape yang penting JANGAN ADA BENCI wlu apa pun yang terjadi...layannnnnnn

aku : dr petang smlm dah pening layan soal hati perut neh..pg ni tambah lagi...kawan kawan huhuhu...

4 comments:

hmm... kritikal juga bila jadi macam ni... kalau aiz... aiz memang join je semue kengkawan.. ^__^

betol2 nk adil kita layan je semua..bkn senang bk puas hati kengkawan ni..mane leh layan kita layannnnn hehehe

hati kengkawan semua kita nak jaga kan..tp tindakan ko tu betul..dua2 xyah join..puashati..moga mereka berdamai..

a ah dee..bia adil & saksama gitu....kita nk cr kawan bukan lawan hehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter