MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Kalau Allah kata Jadi maka Jadilah apa yg DIA nak kan.....fuhhh ade cam mukadimah paradigma tak huhuhu...benonyer kan malam tadi..keburingan xde cite bes kat tv hehehe...kalih sana kalih sini sekali tgk ada drama tajuk ' Kun Faya Kun'.. Telefilem ini mengisahkan pengorbanan Amir untuk ibu dan abangnya Hassan yang sayangnya tidak kesampaian. Lakonan Shaheizy Sam dan Wan Maimunah....tu sinopsis dia hehehe...cam menarik je so aku layannnnnnnn....


Tapi bukan nak bohong la memang kelasssss cite tu ...penuh ngan tauladan,kasih sayang kekeluargaan, pengorbanan & air mata huhuhu (part ni la wat mate aku sembab bangun pagi tadi hehehe) lakunan mantop wan maimunah & sam tu fuyoooooooo..btl² menghayati watak tp aku kureng skit la bab² pelok² ciom dorang yg bukan muhrim tu..dalam lakunan mmg la anak banak tp hakikat jer yg bukan muhrim tetap harammmmmmm kan! xyah komen lelebih kang kena ban lak blog aku ni huhuhu...tepuk dada tye perot lapo ke idak!!! tapi cite tu mmg best...lencun weiii bantal slimut aku kekekeke...along ngan adik pun sekang mate nk tgk sampai abes...senyap je memasing layan feel hahahaha adesssss...


Lagi xmenahan air mata layan drama ni...amir (sam) yg bekorban untuk membayar utang along abg long nya..akhirnya dia pun meninggal sebab sakit.....sad ending gitu...sedihhhhhh siot...tapi dlm sedih² 'adik' huru hara pelok aku  time roh abg long kuar dari jasad mintak maaf & bagi pesanan kat amir huhuhu..dlm sedih ada seram² skit hehehe....dah le abes nye tgh mlm hehehe...kami ni kan pemalu lg penyeram...mlm td gak kul 12.30 kot ada ulangannya kat 104..idak le kose aku nk layan lg...bdk² dah tido aku pun pejam le mata kui kui kui..


aku : drama tu drama ulang ke idak aku xkesah...yg ptg mmg best hehehe

2 comments:

igt nk tengok...tp dok layan chef michael smith kt 703...hehehe

rajin mama ngadap ek..lau kiut xleh lapoooooooooo je tgk huhu

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter