MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Along : ibu..ibu kt ne ni
Aku : ofis la,nape
Along : pacik tggl kan along....
Aku : turun lambat la tu
Along : xde along dah turun kul 12.30 pacik x lalu blok kita..tu along nmpak dia dah masuk jalan belakang..
Aku : aduyaiiiiiiiiiii ko call pacik tu suh dia amik jugak!!!...ingat nek van dia tu preeee ke aci dan jer..
Along : ok²
(aitu penah dah dia buat sekali aku call dia kta lupe...kang kali ni kang malas nk cite ler aku kan lau geram
 ngrrrrr)....
Aku : heloo...pacik tu amik x
Along : a ah dia kata nk pusing amik , dia ingat along xskolah bu...
Aku :@#$* (bkn mencarut tau tp xtau nk kate aper huhuhu)

Hurmmmm kalo korang BENGANG X!!!! kita bayo dia blh lak wat camtu...budak tu g sekolah ke x bukan soal nya tp route dia amik WAJIB LALU ler adessssssssss....kalo dia x pusing amik anak aku tadi kena gak aku balik umah anta along g sekolah kan...kalu boleh claim mileage ngan dia ok ler jugakkkkk kan, ni bayo nk on time huh!!!

aku : selalu along g skolah pg stayback sampai petang aku yg g anta,pacik tu amik ptg jer sooooo..patut bayo separuh jer kannnnnnnnnn....tp tiap bulan penuh jer bayo..x aci tol!!!

2 comments:

mana aci camtu!!

mmg patot akak bayar separuh la...ishh, melampau pakcik nih. Nak kena tau pakcik nih....

nnt diaa...
x(

bg pihak ko tlg sekeh kan pcik tu blh ke jaja hehehe...tggjwap tu penting kan...time anta amik ank sklh dh kita bg kat dia so pepandai ler..kang berkira marahhhhhhh huhuhu

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter