MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Aku Cilok jer pic ni kat paper hehehe...tenkir pocikkk!!!

Aduyaiiiiiiiiiiii...kalahhhhhhhhhhhh!!!!...main cam hampeh,ikut rentak hati jer,x fehaman ngan regu,belagak,nak tunjuk bagus fuhhhhhhh macam² kena kutuk ek...sian sian.....Peluang untuk menang tu macam tinggi sampai kan Cik Puan Rosmah turun padang tu hehehe tp hurmmmmmm...malas nk cakap banyak ...aku pun bukan pandai men badminton pun hehehe...takat pasing² blh ler..sekali kena smash betabur aku lari kui kui kui....

Tapi gandingan si feruz ngan Zakry tu mmg x jadi ler...mungkin betul la memasing nk tunjuk terorrrrrrrrr huhuhu...tapi yg aku kesal kan (cam le ada org kesah apa yang aku kata hehehe) aku tau ler hati muda ni kan cepat panassss tapi sebagai pemain negara yg prooooofesional...kenapa gagal mengawal emosi bang....lantak p la penonton yg wat huru hara..kalau dia nk bukak suar tunjuk tettttttt (kekeke) pun cool je la...wat ape nk emooooo ....kan dah memburukan imej ko & yang most important negara!!!!! aisehhhhhhhhhhhh

Payah nak kata la...aku pikir positif la yer..mungkin harapan menang yg tinggi tu membuatkan dorang ni tertekan lg stress gitu so kurang kawalan emosi membuatkan rentak permainan dorang tak menjadi....
sekian lapuran pemberita yang tabah lagi sabar hehehe...
aku : suka pengulas sukan TABAH tu ..mmg cool & tabah orang nyer hehehe

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter