MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Celik jer mata jantung aku berdebar²..pagi ni ade interview!!!...bukan interview kerja tp interview nk mendapat tempat jadi peserta krusus ermmm klu x silap aku krusus pengurusan spa cmtu la beh kurang,aku men belasah jer aitu,xsangka lak pastu dapat surat suh dtg interview,padahal saje gatai tangan sebab ingat kan spa tu cam bestttttt je kan,nk g spa xlarat le weiii..mahal bebeno,bek aku. bwk kekanak rebina g makan ade gak pekdah kan hehehe..tapi uishhhhhhh bedebo nye mcm nk aply kerja je huhuhu....agaknya kalo tuko perkataan 'interview' boleh kot relex skit jantung ni hehehe..

Dalam surat kul 10pg,kul 9.45pg aku dah tiba, ada 3 org dah menunggu,so aku peserta ke 4, dan lagi beramah tamah,dorang dari klang,puchong,ampang..mak aiiii merata ke deme,kira aku bertuah la kan dekat hehehe...ckp byk xde sampai turn aku....tanya itu tanya ini, fuhhhhhhhh lega....sonang je soklan..minat ke x..opkos la aku kata minattttt hahaha...Pengarah, timbalan pengarah jabatan pembangunan wanita & sorang lagi cikgu yg akan conduct krusus tu...Pengarah tu siap bagi penerangan aku peserta yg ke 39 datang sesi interview..upenyer dari minggu lepas dah panggil orang datang interview......dan kata² akhir cikgu tu kata, kalau aku berjaya aku akan ditempatkan di 'kayangan height' traning kat sana selama 3 bulan (sabtu ahad jer kelas tu hehehe)...aku dengo jer fuyooooooo bes tu..lagi pun tmpt tu laluan aku g kerja je...so xde la masalah sangat...tapiiiiiiiii kok ye dapat kan...sebab yg datang interview tu ramaiiiiiiiii huhuhu....tapi mintak² dapat ler kot lepas ni leh bulam 'SPA C' bak kata mama hehehe...

aku : asal ade peluang menambah ilmu aku grab jer tapi tgk keadaan & masa gak ler...kekanak riang wajib di pikirkan dulu...

2 comments:

kalau dapat pegi...tk dapek le ko gi umah mama kan :(

gitu ler ma huhuhu..betapa kat shah alam jer 3bln ..len hari i'allah kita leh jumpa hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter