MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

aku dh xde koje..busannn......aku jalan² kat fesbuk kawan²...akhirnya jeng jeng jenggggggg....aku cilok gambo kat fesbuk kawan aku mbak Oya....mintak hampumm mbakkk....gue cilok this gambo ok hehehehee...
ni la wajah² riang penghias Admin - HFPD Dept - Panasonic Electronic Devices Malaysia (PEDMA).....kak leya, pura, kak oya, Kak Sue (manager) Abg Zul (manager) aku, kak mas & yg duk depan sekali tu...Mr. Tan ( Head Dept)...rindu nya aku pada kalian semua... cumei sungguh aku aku masa tu <---------pasan tahap cipan le ni kekekekekeke...
aku nak jalan² cari pasal lagi ni ngeeeeee.....

4 comments:

time bila ni? cute jer semua

end 2006 camtu...cute ek kui3

ha ah cute...tapi akak paling cute...hehhee...namo pong cutecda...

macam nak pegi sekolah da...
kasut pon sure kaler putih ni.

Tapi keje pakai uniform ni syok kan. Tak yah pikir nak pakai baju ape hari ni, sarung je uniform. Yang penting bersih n beriron.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter