MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

adoiiiii...tagged apa ni ma....xde koje ke ma, sehari je dia seram ngan larangan bertenet, semua add delete kekekeke,lawak tul lau ingat hari tu ma kui3...nt le den kabo kat bos mama.....kemain dia ek,ade je tagged....tah mana le dia kutip ni huhuhuhu....hempas pulas aku memikirkan jawapan paling logikal untuk tagged mama kali ni....so ni la hasil kajian yg telah aku lakukan.....kot ada tersalah fakta, anggap la sebagai auta sahaja...huhuhuhu...layannnnnnnn


Rules & Regulations DO NOT copy answers.

Ek….mama de masa ke nak check ni ma…kang kantoi ngan bos den x tau ye….larangan bertenet makin beleluase ni huhuhuhu…tp kita memang berani mati woooo..lantakkk

Tag 9 people before doing the tag.


People I tagged:


(1) Okliz

(2) Aspa

(3) Bulat

(4) Tepung

(5) Arapink

(6) Tebu

(7) Cun

(8) Smai

(9) Ain_Dayana



How do I know no. 1?
u mean Okliz tu kan…Gini cite nya,jap ek garu2 kepala nk ingat dulu ni..emmmmm masa lepak2 layan tenet, aku masuk Ternampak blog mangga on line…jelajah nya jelajah, aku perati satu geng kg dusun duk busy mengomen artis2 yg jadi mangsa keadaan kui3…bukan artis je dorang komen tp yg mengomen pun kena komen sama tu yg x tahan jantung ngan paru2 aku gelak tu hua hua hua …perasaan ingin mengenali mereka makin kuat..dan jeng jeng jeng….aku lah antara otai sekalian otai yg ada huhuhu….bukan Okliz je, semua yg dlm tagged aku tu aku jumpa kat pokok mangga tu le….

What would you do if you never meet no. 2

Entah… xleh nak cite le , tapi aku sebolehnya NAK jumpa gak minah ni tapi dianya malu lagi malu dari daun yg malu2 tu..ape ek nama daun tu…entahhhhh dah lama x masuk utan lupa lak nama daun tu hehehehe…..


What would you do if no. 3 & no. 4 dated?
Korang nk dating kew…haaaa lantak…tp lau macam nak buat kenduri kendara tu jgn lupa ajak aku wehhhh…tp nak tya gak ni korang kapel ke hahahaha…nasib le jadi bahan gusip den ek…hampunnnnn

Would no. 5 & no. 6 make a good couple?
Ara Ngan Tebu…tidak kot sbb jarang komunikasi la dorang ni, sekali sekala je dorang jumpa kat kotak mancissssss…..laki orang wehhh tebu tu hehehehehe…ara jangan men ngan api ok, bunga api xpe kui3….


You think no. 7 is attractive?
Fuhhhhh….memang menarik hehehehe….cantik,menawan,vogue, cakap byk xde memang cungiller la….

Would you date no. 8?
Lom jumpa lagi,lama dah plan nak date ngan dia ni, tp jodoh lom menemukan kita kan smaii…tp insyaallah klu panjang umur satu ketika nanti pasti kita jumpa no….tungguuuuuuu


Tell me something about no. 9
Ain_ Dayana…ya ampun budak seko ni le geng menghuru hara kan company jepun dulu2 hahahaha…hepi go lucky….klu kami berjumpa, org lain xyah sibuk cerita, dgo je cite kami, sure sengih jew sampai telinga kui3….



What's no.1's favourite past time?
Pe lagi bela anak2 ayam dia le…tp pasni nk masuk sekolah balik huhuhu…anak2 ayam tu lau xde mak nak bela meh bg kat den ni ek…leh menambahkan anggota yg ada hehehe….


What language does no. 2 speaks?

Pa…ko jawa ke Banjar ek, xkesah la ye mana2 pun boleh hehehe,dpt le pulak dia ngan mama speking…adoiiii berputar kepala aku nak paham huhuhuhu..


Who is no. 3 going out with?
Entah la mr. right lom jumpa laie kot, mungkin kah ngan mamat yg aku reka gusip tu kekekekeke….tepuk kepala, aku mmg x tahuuu….



How old is no. 4?

30an camtu la lau x silap, rasenye aku ada skodeng kat mangoliannya profile kui3


When was the last time you talked to no. 5?

Petang semalam, masa aku drive nak balik umah…cite pasal HUTANG ni le hahahahaha.....


Who is no. 6's favourite singer?
Entah le…weiiii tebu pe ek faberet singer ko, yg aku tahu ni bukan minat sangat pasal2 artis TAPI kalau pasal MAKAN….haaaa bg kat dia semua faberet hehehehehe…


Would you date no. 7?

Dia lah First date aku ….datang menziarahi aku tika aku berduka huhuhu, thanks cun, akan ku kenang selama2nya….


Is no. 8 single?
Single lagi weiiiii…sila2 sape yg berkenan

What's no. 9's last name?
Ain_Dayana…tu nama anak dia….enie nk lagi best aku panggil dia ENOT kekekekeke…


p/s : aku rasa wat esei bm aku dulu lagi easy to do la huhuhuhu

8 comments:

syabas beete...ekekeke...ko gusipkan Bulat & Tepung...adoiii...ado kono topong tawa peh ni...wakakkaka

mama plak sngajer je cipta gusip kt tag mama kan???...lariiiiiiii

Memang suka bergusip la anda ber2 ni!!!

ekekeke

hahahahahaha...
alaaa xde gusip idup kurang ceria kata orang..orang tau bukan akak kui3

jangan gosipkan gua dah lerr...hehehe....

akak..ara tak paham sket tagged nih...bkn x paham, saja buat x paham...

blurrrr....

huk aloo wehhh....byk tag nihh...sat g le den try menjawab...huhuhu..pe pun..mmg best la kak dot nihh..kuikuikui...

muahahahahaha...jawap deraassssssss....

hehehhe....

TAG TAG sedonia yea???

**fuhhhhh!! legaaa....

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter