MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Makan²@Mangga Ngan Kumpulan 'Bunckface'

Supriseeeeeeee.....aku yg pes aku rase post n3 ni hehehehe,Lepas aku anta 'arapink' kat bus stand kl & anta 'okliz' balik umah dia td, aku singgahla opis upload gambo² ni, klu aku buat esok xdan aku nak layan keje lain, duk layan uplaod gambo je la nt, mau 360 darjah bos aku jeling kang kui3....so mintak maap ye 'mama'..lagi pun aku tgu anak² dara aku (smlm adik jaga masa aku g dinner ngan semua mangolian group ni) yg g hutan lipur kanching, mandi manda lom balik lagi, so ada kelapangan kan,bek aku setelkan semua ni..so layannnnnnnnnnn
Nama pun g makan² kan, so ni la dia antara menu yg terhidangggg,,macam² ada hehehehe..ni ku amik tuk tatapan mangolian yg dpt g makan² ni....rugi la korang x join, besttttt sgt.....
Ni la group banpesssss....cam budak² je semuanya, comel² gitu...
Aku, 'lenggang' & tok penghulu mangolian hehehe, 'maman' tp mangolian bese panggil dia 'abg mutak' sebab dia botakkkk hahahahaa, tp dia x kesahnya, sporting, baik hati & suka gak menyakat org dia ni (pasni jgn nak majal aku ek abg mutak hehehehe...)
Mangolian 'krals' ngan hero 'mama' 'afiq' & my hero 'iman'....
Dak 2 ni lau berjumpa adeiiiii x menang tangan di bueknyo, Lemon dh mcm umah sendiri.......sabooo je la...

Aku, 'krals','okliz','arapink','mama'
Sblm acara makan² 'abg mutak'memulakan ucapan sepatah 2 kata...

Ni Bos Besau Mangga, tp sape ek namanya lupa la aku..mintak mahap ye bos, len kali buatla lagi majlis, kompom aku ingat hehehe, papepun terima kasih la kat bos mangga ni & yg sponsor makan² mangolian ngan banpess ni.......
'Matabulat' ngan ummi dia, sebelah x silap nama dia 'miza' ke hape..mangolian gak tp x bese on9..
Sesi 'ramas mesra' ngan budak² banpes...sporting dorang ni, dah mcm kena ragging je aku tgk...memasing nampak letih, x ckup rehat, almaklum la tgh fofular sekarang ni
Antara mangolian yg muat dlm sesi bergambo ngan banpes ni...Yg aku pasti mangolian yg ada mlm tadi...aku le, 'Cutecda','mamakorang','arapink','okliz','lenggang','matabulat','maman',
'krals','nemo','tepung','isis','dsweet' & yang lain² mangolian tu aku x ingat,lagipun dorang jarang on9, yg ramai join ni yg bese duk kotak komen, forum & lepak kat kotak chatting ( ni lau bos memasing tau ni tumpooo wehhh hahaha...) tp aku nak cite, sblm lepak ramai² ni, tgh harinya aku ngan 'arapink' sempat lepak umah 'masq' kat bukit jelutong shah alam ( mengabeskan boras dia hahahaha...) thanks masq masak tuk kami ek...gamba kita bertiga kat ara, nt ko mintak dia k masq....



Lat Ngan Ummi (sporting tul mak lat ni, len kali join lg tau ummi....)Iman duk hangkut kek secret recipe nya kulur kilir, huk alooor xpasan muka anak aku dh jadik kotak le pulak kui3...layan je la janji diam kan iman kan...

Majlis dalam kul 8 mlm start, abis dlm kul 10 lebih camtu, ada yg pestime jumpa tp mak aiiiii macam dh betahun kenal, semua leh blend hahahaha, korang memang best, pasni kita wat family day lak,sure huru hara kekekeke...aku pas anta 'lenggang' blk pj, terus balik umah ngan 'arapink' sebelum membuta sempat lagi cit cat.....pastu masing² tido ngan senyuman hehehehe....


Sambung G Menara Kuala Lumpur (Cutecda, Arapink, Okliz & Iman)

Bangun je tido pagi tadi, aku kat umah ngan arapink & iman je, anak² yg lain kat umah adik, lak tu hari ni adik aku nk bawak dorang g mandi manda, so aku x amik dorang, duk tya iman nak bekpas kat mana, dia trus bg idea KL, bagus jugak idea dak kecik sorang ni, mentelah arapink yg dtg dr jauh² ( termeloh tu hehehe) ada bek g jln², aku terus call okliz, apo laie m'jadi je hehehe, k'org lepak menara kl, kesiannnnn semua lom jejak lagi menara yg tinggi melangit ni ( tak silap aku tinggi menara ni 400 lebih meter , bape yg lebih aku malas nak ingat hahaha...)makanya korang saksikan sendiri le apa yg sempat kami lakukan kat sekitar menara kl ni, macam² aktiviti kat sini, besttt jugak tpa tiket mak aiiii, xyah le aku sebut,lau bawak semua anak² aku mau rentong poket huhuhu...tp pengalaman yg menyeronokkan, sape yg x g lagi, sila² la pergi k, rugi la jd org malaysia lau tmpt sendiri pun kita x g hahahahaha...baru g sekali dh ober kekekeke....
































Dahnya abis show claudia (af 7) ni k'org pun gerak la anta arapink kat bas stand nk balik termeloh (smlm dh beli tiket naik bas kat shah alam, dh langsung g kl ni, tuka plan lak dak ara ni, burn je la tiker 14 hengget beli smlm tu..adeiiii ara²...)

Pas anta okliz balik umahnya aku ngan iman pun balik la shah alam....gitu la dua hari pengalaman manis bersama² rakan² cyber aku yg masing² berjumpa dlam kotak 'manggaonline'.....nak tgk lagi gambar???? g umah 'mama','okliz', 'lat', 'ara', 'lenggang' & yg lain² tu ek...layannnnnnnnnnn

Memori Mangolian 6 ~ 7 June 2009

15 comments:

amboi amboi amboi

fes nampak!!!!

Kemain lagi dia sy dan ara yg berangan nk upload dulu tapi nmpak gayanya dia lebih pantas!!!!

hohohoho

Whatever it is, makan2 with bunkface memang best giler ngalahkan org kat tanjung rambutan gitu!!!!!!!

kah kah kah

fes time menjejakkan kaki ke KL Tower. Cukup menghepikan diriku yg lara. ha ha ha

p/s lain kali diharapkan pihak mo masih bermurah hati menjemput kami makan2 tak kisah la dgn sesiapa pon yg penting MAKAN!!!!!!

That's it. kui kui kui

Tahniah le kak kiut...

org pes yg kuarkan statement g mkn2 ngan bangpes...

wow! best betol la ekk....

2 ari tuuuu...dok jumpa2 ngan mbr2 blogging & MO

best besttt

geli ar tgk ulau..

Eh! org dlm bilik dgn lebah tu...org betol2 ke??
ishh! x bengkak ekk?

oitt liz,rugi ko pa...mkn paling best,tpi syg x jumpo lauk yg podeh2.
MO nti wat jamuan laie yo..sure kami dtg.len kali ko jgn cekelat lg pa!!!
i like banpes (face dowang cute2) hehe

syyyyyy korang jgn g tau mama tau, abid la montot den kona sebat nt ni hua hua hua

a ah aspa,klu ko ada sure lebih dasat dr geng² kat tanjung ambutan tu kan liz wakakaka...

yo la kan lat, lau ada pedas berapi sure menetes air idung,baru hot se hot mangolian yg giler selamba hehehehe

anak aku ngan anak mama dh buat metropoint cam halaman umah deme je,jenuh mengejo...tp fun la, best jumpa korang...

amboi2..kemain no.best ja den nengok.tp xpa..xjeles pn

woitt.....aku pon dh siap la....pi tengok skangggggggg

bukan main lagi jenjalan yeeeee..den ahad p umah orang kawin lagi...hehhee..byk undangan plak cuti sek nihh...

nasib baiklah name aku ader dlm ni..klu tak sanggup aku g ttdi tu belasah si cute nie....

mmg hepi la korang nie...rugi gak aku tak pegi...tak pe lain kali umo pjg aku gi gak la

oittt masq, nak belasah ek hahahaha
len kali join, sure lagi huru hara majlis hehehehe....

wah sonoknyer.. bile la dpt jumpe korang kan.. huhu..


chapter~

oitt chap,next xtvt pastikan ko dtg k

Bestnye makan²...

sampai jugak ye rombongan CIk Kiah ke KL tower.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter