MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Selamat pagi semuaaaaaa....mgu lepas aku lepak² ngan member yg close ngan aku masa kat tmpt keje lama dulu..kami ni semua ex staff-pedma ( panasonic comp), check point kami Panasonic sport center ( tp la ni kementerian belia & sukan dah amik huhuhu..sedih weiii)...

dr kanan tu ms tan (nurse yg duk jaga kami, msh lagi keje kat sana....dulu lau aku sakit, amik je ubat kat dia, la ni g klinik paling sikit 30 hengget kena kuo duet huhuhu),k leha (sales), k mas (hr sama ngan aku), seblh aku, pura (costing) & tepi tu k ani (ind. engineering), wlu pun beza section tp masih se opis la ...sekat dinding jew tp lau bercakap lepas dinding kekekekee...dpt lagi lau aku yg besore kui3.....masa ni k'org g tak panasonis sport game antara malaysia, tp wakil pedma huhuhu leh kiranya jari....atlet ramai dh vss...kesiannnn, dhnya kami angkat montot tukar port g makan ABC lak kat sek 2 shah alam..jommmmmm makannnnnnnn
erkkk..iman x sabo nk baham sekerim duk tenggek tu hehehehe...ciannnn
Teman sehangin, sepoyo, seharu biru aku kekekeke...masa tensen kami bila wat 'timesheet', yela nak layan kenah staff kan, mencabar hati perot tau,kalau silap kira, mak oiiiii, x dayo nak menjawab ngan kak nab (chif jaga payrol huhuhu..)....tapi pastu...suka ria di hari raya hehehehehe...takat handel staff 4,5 ratus easy for us la kui3......prinsip kami 'senyum selalu'...wlupun dlm perot ni hanya cacing aku je yg tahu....
Sambil menikmati ABC rege 2 hengget 5 kupang ni (aku rase kat sini je le abc yg murah gini tauu)...kami duk diskas nak buat re-union sblm pose ni..mintak² jadi le...
So pas ni, insyallah kami akan lepak sama lagi....mungkin majlis bakar² pulak...layannnnnn

p/s : kak ani, lokasi yg kita bincang tu cemane, ok ke idak.....email pe cite ok...

5 comments:

o.. mkn abc er.. ni mesti teringat abc kt blog mama...

hahahahaha..tau xpe..meleleh air lioq wehhhh

amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....bukan main lagi yeeeeeeee...mbak oya tuhhh..den dah tau sapeeeeeee..die tuh selalu masuk forum cari tuhh..hahahahahahaa....

hahahaa...mane nak handle staff..pastu ngan karenah a/c...selalu ngan den la kok kek kok kek kan...asyik2 duit2..ramai no staff nak g oberseanyeee...huhhhhhh...

hahahahaha tau xpe...dolu2 kita men matawang 'yen' je kan....juta² tu kekekeke...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter