MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Tu dia Kek Besday IMAN, berangan nak Kek Ben10 tapi hampehhh.....kena booking 3 hari, adoiiii mana ke gayenye kan, so daripada x ado, rembat jela, jenuh pusing shah alam cari dahnya dr Ben10 tuka jg spidermen,jadilah Iman kan....
Makanan Serba Ringkas, tu pun punya la kelam kabut, kul 1 kua opis terus cari bahan2 apa yg patut, so seadanya la...gini la klu plan ujung2 hehehehe...ngat nak celebrate kat pizza hut je anak banak tp akak2 iman nak gak wat kat umah, layan je la, jemput la adik badik mana yang ada, jiran2 tetangga.......meriahhh sungguhhhh, huru hara ngan sore kekanak.
Ni la wajah anak bongsu aku...Muhamad Adam Noraiman Bin Norazmi....Lahir 1 June 2006, pukul 11.35pg dengan beratnya 3.45kg (fuhhhh kuat tau daya ingatan aku ni kekekeke...) kat Pusat Rawatan Islam Sek 6 Shah Alam,Selangor Darul Ehsan....Koge aku ni balance tau, Arwah somi Aku Selangor, Aku Perak, Anak ~ Along ngan Angah lahir Perak, Adik ngan Iman lahir Selangor, kira ADIL la tu hehehehe.....
Wajah2 permata hati aku....yg memeriahkan rumah siang malam, time tido je sunyi....klu x adoiiii poneng gak la tinge aku layan kenah kekanak ni...iman duk ushar je kek besday dia, x menyabo nak amik spiderman ketot duk lepak kat atas kek tu...
Selamat Hari Jadi 2X, Selamat Hari Jadi Iman.....Selamat Hari Jadiiiiiiiiiii

Meh aku kenal kan....hak pakai tudung ikin tu akak ipa aku,jah nama dia, pakai bju itam tu anak buah aku paling besar along faiz dpn duk pdg aku tu adik dia yg bangsu(ank akak ipa aku tu la...) hak baju ijo tu adik ipa aku, k'org pgl dia k sue, mudo laie tp badan beso skit dr akak2 kekekeke...garang ngan anak buah ni weiii....jgn mare ek makcik sue.....mak buyung baju oren akak ipa aku gak , ayu nama dia, bulan julai ni bakal menimbang anak ke empat tu...
Acara bermula kul 8mlm, tetamu balik semua kul 10 camtu, Lupa aku nak amik gambo adiah yg iman dapat, m'long, m'ngah,p'uda, m'cik dan semua2 yg memberi terima kasih dari iman..siap tido ngan jam Ben10 kiri kanan anak jantan aku huhuhuhu....kemas mengemas kul 12 baru setel...ponat nyoooo..tp kul 2 pg baru lelap...adoiiiii sedap tul tidooo...

10 comments:

wowwww....
kek tromen ketot ler...(tetiba teringat dak slay)

pinjam sapu tangan kak...meleleh air liur ni.....slurrrpppppp!!

moga cepat besor ye Iman.....
jd anak yg soleh dan salu tolong ibu....

keep smiling :*

sedap nya...t lioq dah ni

hahahaha ..banjir gak umah den ngan air liur korang ni...

Selamat hari jadi Iman... Ibu bagi hadiah ape?

wahhhhhhhhh..nyompat lagi masak2 nih yee..kalu enie la kan..maunye tonggang terbalik..huhuhuhu..tak larat wehhhhhh....

Hepi Besday Iman.....

Smoga cepat2 besor erk..

p/s sedap je tgk makanan tu.

hepi besday iman---->muah2
semoga tabah cam ibu nye jgk.

huu...nk gak celeberet....

tu waris tu...ko kono jago lek lok...

moga cute ngn famili tabah menghadapi liku2 kehidupan...aminn

"selamat harijadi sayang...iman" paling best maruku ikan tu...hehehhe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter