MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Patutnya smlm aku post N3 ni tapi penat la semalam plus kemalasan tahap king kong bande huarghhhhh..maka nya hari ni le baru post huhuhu...satu hal lagi, gambo x bape clear, tu yg cam kureng smgt tu..jurukamera amatur yg amik (mmg x lulus la dak syafiq ni kui3),tp mmg payah pun sbb guna webcam,aku pun x geti kekekeke...tp dr x ade layan je la kan, so inilah aktiviti aku & family mertua ku minggu lepas, majlis kenduri kendara tajaan adik ipa aku hehehehe...layannnnnn


Sebahagian Cucu Atuk Ngan Nenek...Dapat bekumpul ni adeiiii sib bek umah nenek bawah lau x mau roboh hehehehe...


adik ipa aku..hoooh letih sangat le konon...org sibuk ngemas dia sibuk layan mate...ana laki ko mmg xleh harap...amik gambo dia ni..semak je kekekeke...


Cucu² nenek yg dah bujang jang jang...kena jerit baru nak nolong ni, lau x duk anjung umah cam tetamu,,sori le ek,no time lepak2 k


apa yg penting kerjasama hehehehe...anak ngan ayah tlg menolong wehh...


Ni bukan curik tulang tau..ngah ejas pinggang ni kekekeke..tp dan gak le begusip hehehe..besele org pompuan kan...


Kak Ngan Adik Ipa aku huhuhu


Antara tetamu yg hadir...penuh la sampai anjung umah..Abah ngan Adik aku pun de nyelit hehehehe


Anak jantan kecik ni mmg cari port je, huru hara nak rewang d buatnya


ni bakal beras opsss biras aku hehehehe..lekas le korang weiiii..


Ni anak angkat mak (dulunya adik angkat arwah somi aku) sekali imbas de la cam muka arwah, tu yg menetes ayo mate org tua tu bila jumpa 'roti John'(nama pglannya John),mcm omputeh kan tapi skali besuara..orang jawo kekekeke hadoiii, sape tah nama sebenarnya, aku pun x tahu....tp tiap kali buat kenduri sure dia balik...so dh close la ngan family ni...


Dan menjadi satu kelaziman, tetamu yg dtg d bekalkan dengan 'berkat', bab bungkus2 ni kami mmg suka sgt hehehehee...

Memenatkan, tp aku xle penah sgt sebab aku balik lambat kekekeke...bukan nak ngelat tp anak2 sekolah, ganti tuk cuti raya nanti...tp aku tetap balik jugak kan...sblm tu singgah dulu umah mak aku yg lain lorong je( senang la umah dekat2 ni hehehehe)de majlis baca yassin petang tu...so itu la saje cite mgu lepas huhuhu...
p/s : makcik gambo ko xde ek hehehehe...
nak tgk lagi byk gambo g fesbuk aku la..kat sini slow nak loading

p/s :Seblm gerak balik kampung sempat lagi aku g kenduri anak kenalan aku kat dewan Banquet mbsa nun, fuyooooo siap jemput bang Nuar tu wat show..hadoiiiii best, rugi liz xde hahahahaha...

4 comments:

huh.. meriah tul klu bkumpul reramai cam ni..mcm gelagat ado..

tu le pasai..huru hara, macam2 pagai ada huhuhu

Eksyen ek mentang dpt jumpa bang nuar!

cesssssssss sungguh jeles diriku ini.

p/s Bila la dpt jmpa bang nuar face 2 face ni. huhuhu

-Okliz

hamboi....baru sampai terus ejas pinggang yer...hehehe..

mmg miah ah kenduri family mertua akak....

:-)

p/s : liz...moh pi shah alam je, sure jumpa bang nuar aok ter...hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter