MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Boring sungguh aku xde kawan nak lunch sama², hari² makan sorangggggg, emosi huru hara.........TAPI TIDAK hari ini hehehehehe, aku dh rojer member kat Panasonic dulu tuk lunch sesama hari ni, dorang pun skrg ni x le bape jauh ngan tmpt keje aku, so sekali sekali kami melabuhkan montot sesama pe salahnya kan...ala bosss kami ni dulu makan sepinggan, minum secawan...rindu bebeno x dpt gosip face to face ni kui3, maka nya kami lepak extream park shah alam lunch time tadi makan KEPSiiiiiii...............
menu pilihan kami ,pedassssss berapiiiii...strawberi float ( cek tebu sila amik jgn memalu meow ek hahahahaha...)
Dua sahabat aku yg pagai gila² tp otai gila aku la hua hua hua, sorang dak costing (klu time seyes aku pun ngeri ngan dia ni huhuhuhu) sorang lg purchasing ( ni muka sekupang, lau angin x bape betui wat tenginn je dia hahahaha)......aku je leh ngumpat korang, korang JANGAN hehehehe
Aku Hr, tapi kami ni meriah cam company jepun tu abah kami yg punya huhuhu tapi kami ckup tabik toing² la ngan MD kami Mr. Kishigami,berjiwa rakyat,lagi bestttt pemurahhhh....adeiii rindu beno aku kat kawan² yg lain, tp kami de rancangan tuk wat re-union seblm puasa ni...harap terlaksana...bolehhhh kita jumpa di sannnnnaaaaa...

8 comments:

Baru pas makan ptg smlm!

Nasi ayam colonel ok! ekekeke

Tapinye snake plate takde la dekat giant gombak tu!! sian kawan sy cekdah sbb dia nk mkn yg tu!! huhuhu

alahaiii cianya dia...meh dtg giant sek 13 lak mehhh

baru jumaat lepas mkn kepsi pedas...tapi tk pedas pun...ala² je rase dia...tk puas ati...nt nk makan lagik

hamboiiii repeat ke ma hahahaha...kt dlm keta cute melambak kupon diskaun petronas yg x guna lg....dhnya masuk tong sampah je le nt tu...jemu le blk2 kepsiiii..nak makan pizzaaaaaaaa lak

amboiiiiiiiiiii..sampai ati tak ajak punnnnnnnn..huhuhuhuhu...bukan main lain berbaju kurungggggg...den dah setahun keja sini lom lagi pakai baju kurungggg g koje..huhuhuhuhu...

KEPSI?????

aspa ade 2 kupon je tinggey...
mlm kang nak g kepsi la....

tglkan sekupon utk 30/6 nnt...ekekkeke.....tu kan tarikh akhir kan ak kiut???

wahh.. bestnye dh lama xmkn kepc ni.. ala cute, rindunye giant sek 13. tu la tpt cc lepak tiap hari pas blk kelas..

kepc podeh pamili combo satu!!!!!!!!!!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter