MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Ni majlis makan makan makan FREE yang aku hadiri 2mgu lepas ( aje lame tul baru nk wat N3 ek hehehe)...gini cite nyer...


BEKPAS

5.58 pagi aku dgr sayup2 jek bunyi fon...hurmmm sape lak kacau aku pepagi bute neh....mesej masuk...

m' ngah ~ salam nt kul 7.30 g hakim...sapan kat sne ok...

aku ~ hurmmm m'cik ni bia btl kan aku gtau x ikut g PD tu...aku cubit² pp kot aku mimpi..sakittttttttt kekeke..betul la kan...so aku reply..'org x g ar pd tu...ada rewang kat blok ni'

m'ngah ~ tau ler...g sapan je la ramai2 baru best..xkan 7.30 dh rewang...turun tau...

aku ~ hehehe orait...

Jadinya...sapan pagi sudah di taja hehehe..pas sapan dorang bertolak ke PD, anak aku along ngan adik turut serta ngan sehelai sepinggang...dah termakan ngan ayat2 kazen hehe...lantak kome kui3...aku,angah & eman balik le umah...


LUNCH

Kul 10 aku turun start rewang ngan jiran²...de sambutan maulidirasul & akikah ank jiran...time solat jumaat tinggal kaum hawa je kan...dah nyer sampai start kenduri...aku & geng semua xdan nk tukar baju kurung...xlarat le dh nk turun naik kan...ada k'org kesah..yg penting menutup aurat...

Pas acara selawat & salam buat nabi junjungan kita,ape lagi kan....menjamu selera di bawah umah je tgh hari tu...ptg tu aku turn sekali lagi acara ngemas² ...ade lagi minum petang....layan makan lagi hehehe




































DINNER
kul 3 cmtu aku naik berehat nt kul 6 baru turun keje kemas²...adik aku anta mesej lak...
adik ~ mlm ni ada plan g mne2 ke
aku ~ xde,np
adik ~ kul 8 dtg w'shop hicom...bos org jmpt,ada mkn²
aku ~ blh jugak tu..org btiga je ni...
adik ~ lg 2 mne
aku ~ ikut m'ngah konon nk g pd jer..tp td call kate g melaka trus.tdo sane..
adik ~ pulak....ate bwk bju le tdo kt umah org mlm ni
aku ~ xleh le tdo sne ...sok pg along de koko...mlm ni i'allah g...
adik ~ ok²...org tunggu

pas je magrib ujan turunnn...lebat gak le..eman dh siap²..kalu x jd hangen le dia kan...dahnya pelan2 la drive..lg pun idak le jauh beno....redah je la
Aku rase perut aku kenyang je hari ni.....tapi mak aiiii tgk makanan macam² ade huhuhu....
Kul 9 lbh camtu....xlarat dh aku nk tunggu..mate pun berat je....letih plus kenyangggggg kan ....
Sampai je umah....bentang tilam dpn tv..jap je layan tv..sudah nyer tiga² zzzZZZZZ..tau² kul 3pg hehehe

1 comments:

huh... sedapnyer dr pg sampai mlm pree.. 2 y bt lg sedap.. nyum3x

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter