MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Tu dia kalau sesekali berjumpa....x plan pun ...pg smlm aku jumpa kawan tmpt keja lama kat fb c 'labilabi' ...dah lama xjumpa dak 'labilabi' (huduh tul nick ko kui3) ni....dah borak² tetiba dia kate best lau dpt kua lunch leh nyembang pjg huhuhu...tetiba akal aku jalan....so contact la mne kawan² yg tmpt keje dekat² ngan tmpt aku..dak 'labilabi' ni pun dekat subang permai jer so ....anytime dia leh kua...kunun

Caling nye caling...sekali 'labilabi' yg xleh join....xdpt permit kua hampehhh jer ko..sudah nya ni ler yg dpt...'pura','abg zaki', aku & 'ain' je lepas...melepak kat mekdi giant seksyen 13 jer....besttttttttt sgt bila dah jumpa...memasing dh kembang kui3...agaknya kita dulu stress la duk 'Pedma' tu layan kenah bos..la ni masing² keje dah kalah bos hahahaha...

'Pura' keja kat seksyen 13 ngan syarikat hartanah....'abg zaki' ngan syarikat perumahan & ain lak wat it bisnes ngan member dia...alhamdullilah...semua kawan² ex panasonic aku leh hidup wlu campak kat mane skali pun huhuhu...dulu dh biasa ngan undang² jepun..la ni cam freedom ek kat tmpt keje baru hehehehe.... 

tapi tu la...2jam rase cam kejap sgt...best aku layan cite abg zaki yg dh bukak 'taska' bijak tul buat duit...tetiba lak aku rase nk bukak 'taska'..tp kawasan umah aku mne blh huhuhu....next k'org plan nk kumpul lagi ramai nk wat dinner lak....makin ramai kawan lama dah add kat fb tu...berbaloi gak ada fb tu kan hehehe....

aku ~ Persahabatan tu  xkan putus selagi ada nyawa...

2 comments:

kalo dpt jumpa kwn lama mmg syiok sembang..

tau xpe..rase jap je mse berlalu kan hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter