MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Allah Selamatkan Kamu (2x) Allah selamatkan Nurul Hana...Allah selamatkan kamu muah muah muah...tu dia ..bukan hari ini tapi pada 28 Februari lepas hehehe (kes malas wat n3 le ni kui3)...Celik je mate semua dh busy tnye nk celebrate katner ek!!!!!!....so tye besday girl la....last nk makan kepsi (aje senang cite hehehe) tapi pergi petang,pagi busy busy busy hehehe
Pas g Kepsi kunun nk lepak klcc ....baru sampai midvaley ujan sudah turun daaaaaaa....makanya pusing² je la..tah mane² jalan aku redah seb bek nmpak signboard pj/shah alam, lau idak aku pusing je ngabeh kan minyak dlm ujan lebat tu kui3

Flashback 9thn yg lepas....pagi 28/02/2001 aku cm bese je g kerja (masa tu keje kat pj) wlupun perut dh berat sgt hehehe...aku start cuti 2 mac pttnya sbb due pttnya 6 mac camtu...tp kul 10 cmtu aku dh rase len mcm jer..perut jap² sakit..muka pun dh kerut2 weii tahan sakit..tp menten lg wat keje....Bos aku pasan..dia tnye le dh sakit ke...aku sengeh jer...tp lama2 aku xtahan dah....turun g in-house klinik...hura hara pastu tu nurse call asben suh aku amik, sbb aku mmg dh booking nk bersalin kat shah alam...klu x kes emergency company leh je suh driver anta g spital universiti ( anak kl le pulak nt kan kekeke)

Asben aku speed tu pj shah alam 15 minit jer kui3 tp keadaan selamat la & jalan x jem time tu hehehe....sampai pusat rawatan islam kul 11..terus check in labour room (cm nk check in hotel jek)....doktor yg peramah lg supan santun tu dah bg isyarat kat asben aku standby..bebila masa baby leh kua..so mkna nya xleh kemana² lagi la kan hehehe & 11.25pg kua lah seorang lg baby girl (along & angah girl jgk tp xpe yg ptg selamat) puteri kami yg ke 3....dengan berat 3.5 kg & di beri nama NURUL HANA.....pestime absen tgk sndiri kelahiran (along & angah anak spital kt perak nun hehehe)..dah setel,aku pun dh masuk wad...tetiba asben aku rebah...td kemain menten upenya mabuk darah suda kui3....tp jap je pas nurse bg ubat ok dah & semlam la kami betiga beranak tdo kat klinik tu..aku xleh lupa kat Dr.Rosmini ( Arapink kenal sgt dokter ni hehehe) sbb dia doktor yg amat baik...anak ke 4 aku (eman ) pun dia gak yang sambut..cite eman tunggu besday eman la ye hehehe..

Udah jgn melalut!!!!...pada 'adik' (semua dh biasa pgl dia adik wlupun benonya dia ada lg adik hehehe) pasni ibu harap jgn la wat pagai lagi..letih tau nk ulang alik anta adik skolah, opis ibu ngan umah klu sekangkang semut sng ...ni sekangkang zirapah...jauh tu tauuuuu....rajin² g sekolah & rajin² wat keje sekolah ok.

4 comments:

happy birthday to nurul hana..eh..cute..kalo beranak kt spital universiti..anak selangor gaklah..spital universiti kan kt pj..kuikuikui..

loor ye ke..,.bkn kl ek hehehe

syedapnyerr kek tuh...

ulang alik sekolah?? x nak g sekolah?

naper nih??
aduh, ketinggalan zaman aku nih!

jaja ~ mmg byk tggl ko tu ..ladang ko semak dh ja kui3

dee ~ ppum tu adres dia mmg kl la dee hehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter