MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Hurmmmmm...korang panas x....lately aku rase 'libang libu' jer .....pas mandi pun malas panas...kat umah tu siang malam pasang econ....tdo mlm klu aku off je econ, pasang kipas....gelisah jer dorang tdo...kesian pulak kan...aku pun jap pusing kiri jap pusing kanan...xleh tahan lew....nak mandi malam selalu xleh kan ..mak aku kate nanti cepat reput tulang kui3

Bila dh panas ni mula la berlakunya mottainai (ye ke ejaan kui3)....bdk2 suka bukak pintu peti ais...peti ais aku tmpt beku dia kat bawah ermmm lg la suke bebeno deme.....eman siap bersila,klu blh nk tdo kat situ, cam kat england katenyer (mcm le penah g england kui3)...best katenye......mottainai......sekali dpt bil letrik smlm....aduyaiiiiiiiii....xkose mak nk tulis bape huhuhu...tp belipat ganda la dr bil yg lepas....tu lom tgk bil air lagi ek...jap2 masuk bilik mandi,dah tu lame2 duk dlm bilik,bila aku skodeng upenya duk bersila bawah pipe, ptt ler lame huhu....tiap kali mandi tiap kali le tuka baju, mesin basuh pun full sesaje....bayang kan ler 5 org kan...faham2 je la...mottainaiiii ...tp nk wat cmner kan....environment dh cmtu....kemudahan ada.....bebel pun x guna.....selagi hidup selagi tu ler xleh nk elak mottainaiiiiiiiiiiiiiiiiiii 

aku : sape stuju sile angkat montot kui3

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter