MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Tajuk x menahan ek hehehe...tu slogan ar sempena kempen isi minyak leh menang RM 2 juta (haram xde luck aku nk dapat wlu sengget pun huhuhu)....event sabtu lepas tapi baru nk post cite hr ni ??? hahaha..malas tul aku aihhh....hurmmm kita sambung je la cite ni ek...kunun aku  nk p anta je bdk2  tapi bila dah smpai sana..byk lak game..aku pun join le dua kaki hehehe..layannnnnnn....
Paling dorang suke klu de kalering kontes ler kan...klu di kira leh bukak kedai le kumpul kaler² ni semua tp tu ler...asal dpt jer guna..hat lama lempar dah....eman jap jer..hangit² taik ayam nk mengaler nyer...suke hati ler eman...yg penting kupon  A&W tetap dapat kui kui kui....
 Last game....'Chiken dance'...tarian gedik2 kekeke..best ni ...tgk je la 'bear²' tu ..ke lantai sudah perot....boroiiiiiiiiiiii sgt kui kui kui....penceria suasana la maskot A&W ni hehe
Dah peluh² pas game..ape lagi sesi bergambar la kan...pames la 'bear²' ari tu....sakan kena peluk ngan budak² yg rata² nya anak yatim cam anak² aku huhuhu....


Mula cam takut2 je tp bila dah 'bear2' ke hulu ke hilir je..ilang la jugak rase takut tu ek eman hehehe..bear² ni mmg gedik ....suka la ko 'bear2' ek.... org duk peluk² .....aku x hengen la nk peluk ko sbb aku tau ko jantan kui3....tp orangnyer mmg cute (aku jumpa mse dia nk pakai kostum hehe) sesuai la ngan bear2 yg cute tu hehehe....

aku : aku ngan along join game 'countdown','crazy puzzle','tresure hunt' tp hampeh jer...byk soklan tntg F1 jer ...mane le aku tau hehehe...tp dpt gak la towel primax 95 tuk countdown..tu pun along g tiru jwpn org len kui3 shhhhhhhhhhhh.

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter