MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

1) copy gmbr amal islam di bawah :



Berehhh!!!Cam ada kemestri la Mamat ni duk umah aku...

2) kemudian plih 10 sahabat dan wajibkan mereka melakukan perkara yg sama:
Alahai menda ni la yg aku berat skit, almaklumla aku ni jenis x suke menyusahkan org..aku susah xpa tp apakan daya…mintak mahap le ye kawan2…trima lah seadanya..
MAMA,OKLIZ,ARAPINK,SMAI,BULAT,CUN (amik ko cun hehehe),TEBU,NEMO,AINDAYANA (pestime bg ni ..),& CC…emmmm cukupdh spuloh kan...

So Aku dengan kembang semangkuk nya amik arward ni…PA amik le gambo akak ngan award ni PA...len kali tmbhle TAG..amik gambo ngan award yg d beri(lg mencabor keupayaan ni kekekeke)




p/s : Mekasih la pa ek, rajin2 le lg bak soklan uji minda ni hehehe,,,adeyyyy setengah hari ptg ni keje aku jawap TAG je...mintak hampun ye BOssss

2 comments:

sabo ja la

sabo tu sabo le jugak ...tp jawap jgn x jawap hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter