MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Setelah berhari hari duk pening kenapa la kaler font aku ni skema je...tooo boringg kan..
upe2nya kotak kaler aku xde..apa kessss

tensionnnnn SmileyCentral.com

Rasa nak SmileyCentral.com gorammm nyeee akuuu...

tapi berkat tunjuk ajar dan dokongan MAMA & sokangan kawan2 huhuhu akhirnya..
SmileyCentral.com kui3...gumbira sungguh aku hari ini

rasa nak SmileyCentral.com tapi terus kenyang pulak hehehehe

meh aku adiahkan MAMA SmileyCentral.com

mgu depan kita layanSmileyCentral.com sama2 ok
SmileyCentral.com lalalalalala

6 comments:

aspa tukang cat akak dh ada kekekeke..bes nya aku rasee

tenkiu mama..leh magic kan kotak tu hehehehe

mejik sesangat...hua hua hua

perggghhhh....
dah siap ngecat ke??

makin terserlah le blog ni sejak ada emo2 bagai...

ekekekkeke :P

wahhhhhhhhh..canggih dah kakakkuuuuu...dulu..rupe tenet pun tak ponah nampakkkkk..skang advance wooooooo....

weh enie, bila nak jadi folower ara????

aspa...cepat ajar aku buat natang gedik2 nih...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter