MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Adoii..dah la pinggang aku ni sengal2 lepas aku menimpa tangga last week, konon nak jawap la soklan cikgu mama...dh friday mc. tangguh la jawapnya, celik je komputer pagi ni alahaiii ada lagi soklan lain...semangat sunguh korang ni bagi keje sekolah ek...masa sekolah dulu pun rasenya xde la cikgu nak bagi soklan tubi2 camni...wat everpun aku tahu...tu tandanya korang sayang kat aku kan....bagi aku jawap TAG MAMA ni dulu ek..ASPA ngan SMAI tlg beratur lelok. pree nanti aku jawap...

TAG MAMA

1. Apakah hubungan anda dengan insan yang mengetag anda?
MAMA ke…Sahabat Alam Maya yg aku kenal dlm manggaonline, masa baru2 kenal
bese2 je tp la ni kamceng gilosss ..kan ma kan..

2. 5 impression saya terhadap MAMA?
1. Seorang isteri yg Solehah gitu (x caye tya papa hehe..)
2. Rajin Masak - leh tahan tau mama ni masak sbb aku dh merasa masakan mama ni
3. Baik Hati – Sebab selalu bg kata2 peransang kat aku
4. Terer menjahit – tapi belum penah anta oder lg,jauh beno dduk nya hehehe
5. Penyayang – tengok upe pun dah tau jenis hati lembut ni
* kena bg bintang lebih ni tau ma kekekeke

3. Perkara memorable yang pernah dilakukan?
Opkos le tolong mendirikan masjid opsss silap, mendirikan umah (blog) aku ni ha,klau xde mama x ujud la blog ni pun..beso beno budi mama ni huhuhu

4. Perkara memorable yang pernah diucapkan kpd saya?
Banyak kan Ma, salah satu ni camni ‘Cute, jagalah anak2 tu sebaik2nya, itulah harta paling berharga yg arwah tinggalkan’ syahdu beno bunyinye…
Satu lg kan…Klu cute nak kawen kan mama setuju je hahahaha, dh macam mak bg nasihat kat anak le pulak , bagus bona mama ni kui3

5. Kalau mama kekasih saya, saya akan....
Huk alorrr..biar betik,x mungkin, gile ape, tp ni KALAU kan….saya jaga hati dia baik2 sebab dia baik

6. Kalau mama jadi musuh saya, saya akan..
Mintak simpang la, kami ni baik2 je, xmau musuh2 ni….TIDAK

7. Kalau dia jadi kekasih saya, dia perlu improve dalam...
KALAU lagi..cam x yakin je soklan ada kalau2 ni hehehehe..
Pandai amik ati mak abah & anak2 saya ( i kan single mother)

8. Kalau dia jadi musuh saya, mungkin kerana...
Mesti dia x puas hati ngan saya, tp leh bwak bincang, no hal la..no musuh2 la

9. Overall impression tentang mama.
Baik sangat2 i ♥ u mama

10. The most desirable things to do to her/him.
Nak bertandang & bakar2 kat umah mama…dh plan tp x jadi huhuhu

11. Apakah anda rasa pandangan orang terhadap anda?
Boleh berkawan dengan sesiapa saje & x mudah amik ati

12. The character of you for yourself?
seorang yg sabar & tabah, x suka menyusahkan orang

13. The character you hate about you?
kalau dapat membebel payah nak benti..

14. The ideal person you want to be with..
Boleh mamahami dan menerima saya seadanya

15. For people who likes you, feel something about them.
Saling bekerjasama barulah hidup rukun dan damai, x gitu kawan2

16. Nak tag.
Nak tag sape lagi,dh semua kena tag...korang jawap la ek..

p/s :Fuhhh lega,utang mama dh bereh, pasni nak bayo utang ASPA ngan SMAI lak..tunggguuu

3 comments:

LAYANNNNNNNNNN

alahai kak dut...camna la nak jawab nihh..den tak tauuu...hahhahaa

ko copy je tag ni pasti bantai le nak jawap ape hehehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter