MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Jeng jeng jeng
Den Berjayo dah, Duk klik sana sini jaya gak hua hua hua, aspa, mama, smai, okliz, ara,bulat, cun, lenggang, tebu, nemo, ungkep, cc & semua la kawan2 blog satu lagi langkah percubaan aku berjaya, gumbira hati aku, dah x jelas sbb aku dah ada signature ni lalalalalalalala.....



Skydiveraku nak bawak kanak2 rebina aku g tgk tudm wat latihan kat blkg opis aku ni,

pastu, malam ni ada Barbeque kat bawah blok umah aku, Mesti bes gila sebab akak bawah umah aku kata ada acara Chompyngan Singer 1Singer 2, cukil bakat family blog, adeiii jgn aku terkena dah le mau Thunder bumi shah alam ni kui3..adeiiii benonya aku tgu shipment masuk ni,hegeh2 tul mamat Truck Driver dari tadi kata otw, cam jauh beno klia tu ek, nak tipu aku yg expert ni, ko sampai nt tau la aku Soapbox kuang3, adoiii ni pe kes aku membebel ni ek, xpe la aku nk p jengok kawan2 aku sapa yg lepak kat 'mo' sambil Female Coffee Drinkertu .....taraaaa





3 comments:

im da 1st....dap nye ade BBQ,tgu sape dri KLIA tu kak kiut??????????

amboi kemain sakan lagi dia yer....hua hua hua

Bulat..aku 1st kat rumah mama laa....

:8) (dengki ni)

Pergghh....condong 60 djh tu....
besau le lagi kak..ala2 cam Datok Najib sign kat acara perasmian tu....
wakakakakakka

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter