MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Betapa x hangat nya petang aku hari ni...huhuhuhu..aku duk pulun buat sentuhan terakhir untuk Audit 5S esok tetiba...booommmm korang lihat le sendiri...xde kata2 dah nak aku kabo kan..kecewanya aku...aku lom save lagi apa yang aku buat tadi,habis, hancur...adoiiii cobaannn

Hangus...fius ke namanya tu..(tah xtau le aku apa nama natang ni..dulu sekolah x blajo hehehehe...adeiii leh gelak lagi ni, ni la aku...dlm gawat camner pun senyum je, dalam hati hanya Tuhan saje yang tahu...)


Dari kol 3.30 sampai la kol 5.30 baru le ada lektik...cantik dah x itam, tu covernya itam, haa lantak x kose le aku nak cuci, upah repair ngan barangn abis 250 hengget bayo bos jgn xbayo hehehehe,ni esok auditor banyak songeh aku tunjuk je bahan bukti kekekeke...adoiii nak balik la, lapooo dah ni, anak2 dak mokak tya bila nak sampai umah...adiossss....bedebo2 nak tunggu esok ni...

11 comments:

bahagio raso bilo berukband dah pulang kesarang....kekeke
ya ampun mbak....mcm mane leh terbakor mcm tu?

sama ah ngan opis ara td...blackout sejam lebih...berasap betul rasenya....
satu bandar lak tu....adehhhh...

sabar je lah...huahuahua

bahagio raso bilo berukband dah pulang kesarang....kekeke
ya ampun mbak....mcm mane leh terbakor mcm tu?

sama ah ngan opis ara td...blackout sejam lebih...berasap betul rasenya....
satu bandar lak tu....adehhhh...

sabar je lah...huahuahua

Dugaannn.... Sabo je la.

tebako je ati kan???

hahhahaa..tuh leeeeee..orang dah kateeee..dok ngojekan 5'S tuh sape suruh....kan dah meletop....nasib baik tak barai terusss....kah,kah....klako nak guling pering nih...kuikuikui.....

tak abis2 dah la kat pedma dulu menatang tuh jugak yg di koje kan..ingat udah kuar idak le lagi...tgk2 serope jugak..teman idak le nak nyanggup...kalu tau pun kate ntahh..tak tauuuuuu...wakakakkaa...

ara - amboiii dabel lg tu hehehe..panas gila kan..adeiii

mama/conan - sabo tu berri impoten le kan, wlupun hati tebakoooo

enie - kemain lagi ko ek, okay la tu leh implement apa yg kita buat dulu tu..bangga weh kishigami lau tau ni hehehehe..pe le kabo tedybear aku yg cute ngan baik hati tu...

adoi leh sampai terbako la pulok......kekekkeeeeeeee

mcm mn leh jd mcm 2?

lizz - tul kan masa ni la nak meletopnya pun,saboo je le..

smai - tah le smaii, saje nak test akak ni sabo ke dak kot..akak menten je hehehehe

huh.. sodapnye.. udang tu, dh telan air liur cc ni!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter