MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Patutnya aku nak post topik 'puting iman' tp kamera aku wathal xleh nak donlod le pulak..adeiiii saje nak kena humban sg klang kot tu hehehe....ni aku edit je la rutin yg aku ngan kekanak wajib pergi, bese ujung minggu la....paling tidak sebulan 2x mesti g tmpt ni...kepsi kat 'extream park' kat shah alam ni...klu x g mau doman anak2 aku ni...
Kepsi ni special nya camni la..ni kat dlm, klu tgk kat luar playground de, nak kayuh2 basikal leh, nak panjat2 dinding leh, nak men futsal leh, macam2 ada la kat sini (cite penuh pasal 'extream park' ni nt aku post kendian ek)
Sib bek berat aku ni leh tahan lagi..lau x mau runtuh kusi kekanak ni kekekeke...muka seposen je aku duk tmpt bdk2 ni....org nak kata pe, haa lantak..ada aku kisah hehehehe
Dorang ni lau dapat membaham ayam kepsi ni..haram x hinggat ape dah, kalah UPIN & IPIN hehehe...tp seketul ayam plus kentang putar (wajib menu ni hehehe) je larat pun ...amik kepsi chicky meal...bukan nak kata apa le, along yg tua bangka dh tu pun kemain demand nak chicky meal jugak (sbb ada mainan sekali set tu kan, pdhal mainan tah hape2 tah)......adoiiii....layan je la....buah hati aku jugak....

Tapi apapun keluar ngan anak2 ni memang best, walaupun selalu adoiiii poning nak layan kenah dorang ni...g mana2 bederet je hahahaha..bak kata akak aku la...cam cikgu tadika bawak anak murid g jalan2...iye le tu kak....anak buah ko jugak...

10 comments:

akakkkkkk.....zaman2 ara kat sana dulu natang taman ni x de lagi...hehehe...ara mang tak sabor nak nak tgk koleksi puting iman...kekeke

kekekeke...mai le turun shah alam..mcm2 dh ada tau...puting tu nt eh..saboooo

mak ai cite pasal mknan ini yg membuatkan perutku genderang mau perang......

Tajuk PUTING.....
tp bab KFC..adeyy.....
sekali lari tajokkk daaa.....

:-(

lom laie la tajuk puting tu pa hehehe
lizzz..klu ko lapooo dtg le sini selalu ek....

Anaknye makan seketul... ibunye makan berape ketul?

kak kiut sy dah lepaskan gian ptg smlm.... tapi amik yg jom jimat jew maklumla ujung2 bulan...hehheeeeeeeee

hamboiiiii teliur eh lizz....hehehehe

tebu...ibunya tlg teman je anak2 mkn, kureng le kepsi2 ni..lau pizza ke dap gak....

nice, i just brought many bran-new emo backgrounds for my blog
http://www.emo-backgrounds.info

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter