MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamuaalaikum & Apa kabo kawan2 semua yg melawat 'umah bunga2' aku ni hehehehe, moga2 korang ceria dan cemerlang selalu hendaknya, ni aku nak post xtvt adik badik ipar aku minggu lepas, patut nya isnin hari tu nak post tajuk ni tp memandangkan aku busy tahap king kong dah ngan paperwork & tah hape2 dokumen untuk audit 5S rabu semalam (alhamdulillah syarikat ni LULUS...)dan setelkan pulak keja2 pending yg menambun tu....adeyyyy terpostpon le tajuk ni..hehehehe sori along,kemain x sabo nak nengok ek. So inilah aktiviti aku dan adik badik ipar aku (ni kat umah adik ipa aku kat padang jawa, k'org ni semua duk dekat2, 2 kat pdg jawa, 2 kat shah alam, along je kat port klang and sorang lg adik ipa aku yg lom kawen duk kat johor,ni kebetulan dia dtg sini sebab bertugas kat kl (pak polisi da...)

Beginilah meriahnya kalau dapat berkumpul ramai2, dengan peel anak2 yg adoiiii kehulu kehilir berlari...x kuasa dah nak jerit, tengok je la perangai deme ni...sekali sekala kan..biar je la....

Yang semangat membakonya adik ipa aku yg dua ni je le..yg lenlain pakat jd mando je,kak ipa aku yg duk kat kusi merah ni benonya yg beria ia nak buat majlis ni, memandangkan dia mak buyung maka kami2 ni pun ikut la rancangannya,x buat kang 'ngences' lak baby dia,(tambah lagi bajet duit raya tuk anak buah tahun ni adeiiii)tp xpe tambah miah umah nenek nantikan ngan 19 org cucu.

Ini le saje hasil tangkapan aku ngan kak ipa aku kat tesco (dah tgh hari baru nak memancing da..) so ni lah saje hasil yg dapat...dengan berumpankan RM hehehe...comel2 je kan xpe belasah je la, yg penting makannnnn.

Yang duk ngan henpon tu le adik ipa aku yg bujang lagi,tgk le sendiri abg duk peluh2 dia bestje layan mesej awek, mang xleh harap ni hehehehe



Makan time...Yang minat ngan AF duk lepak kat dalam umah tgk konsert,yang gila bola (selangor vs kelantan...yahoooooo TAHNIAH WAT PASUKAN SELANGOR...lebiu korang) tgk tv kat luar...sanggup tu adik ipa aku hangkut tv nya (bola nya pasal) hehehehehe...



Sekian le adanya.....hari ni aku hafday, nak balik kampung..yahoooooo.com.my..adiosss

8 comments:

meriahnye cam nk sambot raya pose lak..... tapi tak sanggop nk tengok gambo last tu..tulang je yg tinggal...sob sob sob..

hehehehe, nt bebila pree kat kita wat BBQ kat PD lizzz...mesti bestt kan..

mak aih..sedap nya..teliur dah ni..prut pn tb2 ja bnyik

perghhhhh.....

:P

**smbl tahan2 perot sbb dah lapo banget nengok ayam.....

uishhh korang ni klu bab makan manjang lapoooo ek...hahahaha

Aku je maintaine... hehehehe.

miah bangattttttt mbak...hehhee...syok aih...kalo ah MO wat BBQ...leh korang fikirkan tak meriahnya mcm mana? ehem2....

kat ateh tu gambo bakar ikan & udang....apesal ada ayam lak yg last ni??? kompius sat....ke..........ayam liz kono bakar..........??????????

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter