MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Arghhhhh....malasnya nak g keja, almaklum la sabtukan....tapi apakan daya, Bos call mintak siapkan gak report yang dia nak...yela Bosss, den ni kuliiiiii..aku bukan nak bebel pasal keja yangg aku buat pagi tadi tu..tapi nak cite yg ni ha...



Tu dia, siap bersila, mula2 okay je mamat kecik ni, sarapan, main , kacau akaknya buat keje sekolah...last dah x tau nak buat apa...apa lagi mula nak kaco omak dio lak..adeiii, sib bek la masa ni dah tinggal adjust2 je...



Dahnya aku tunjuk topik 'Koken Iman' tu kat dia....suke bebeno dia hehehehe...siap mengekek suka sangat gambo dia ngan koleksi kokennya tu...siap mintak nak bawak balik, nanti nak tunjuk kat 'adan' ngan 'opie' ( kawan2 kat umah pengasuhnya)kemainnn...

Itu je beno aku nak tulis, saje je ni nak cukupkan kol doblas (leh claim ot 3 jam ) kekekeke jahat ke aku ni...kira kotem le Bos Ek, ni report aku buat ni nak bawak balik check dulu, pehtu nak binding lagi kan..tu kira keja gak kan hehehehe...adiosss

8 comments:

ngelat....

hahahha...
beso bagak jam iman kak....
keh3...

bagus3,,,
nnt beso leh masok TV le iman..kecik2 masok tenet....betol x kak??
kehh3... :P

hahahaha
lawak la kak cute ni..mcm2 da toi la

siap bawak bodyguard lagi... boss sporting ok la.

kui3 leh jgk gitu yer......hehheeeeee

boleh3 ..hr sabtu je leh cam ni tau...sebab xde orang,akulah bosss hehehe

huh... cute bgsnye ko. mesti dpt anugerah pkerja cemerlang la ni.. siap bw anak lg...

hehehehe..amin,mudah2an kan cc..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter