MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....





Bissmilahirahmannirahimmmm...

Pestime aku nak mencoret ni , petama2nya aku nak ucapkan JUTAAN terima kasih buat MAMA kerana mendirikan umah aku ni kekekeke..

Mekasih banyak2 MA, sayang MAMA, Pehni leh ajar ejas2 perabot lak ma hehehe..

So untuk pertama kali ni buahtangan dari aku....Pertemuan Pertama Antara Aku, Mama & Okliz,best gilerrrrrrr berkubang wehh...kejap sgt rasenya,kenangan manis antara kami & family..ni baru skit, ada laie gambo kat liz la pulak, ni pun ehsan kamera mama, dah aku huru hara pagi tu lupa da bawak kamera...baru nak siap2 mama dah anto mesej otw dr semban nak g pd...apo laie, kelam kelibut le den hahahaha..nak amik anak dara kat kl nun lg...tu pun satu, org dah otw dia baru nak kemas tilam kekekeke...haru tul...maklum le hari minggu kan...tp mmg fun...

So pasni aku nak start belajo2 menghias umah aku ni ...buta hurup lagi ni hehehehe...kawan2 yg dh terer mabeles tu mai la tolong eh..bantu den ni ha..budak2 baru nak belajo kekekeje...adios

18 comments:

Syabas dah ada blog sindrik
pasni add la blog saya dalam list Ida

cute.. cayak. bestnye korang. apasal nama penuh aku lak ni..

maman..dh ado la tu dlm list..ponek den bikin ini rumah kasik cute cam tuannye...

fuyooooooo
caiyok3

fuyooooooooo lawa la umah kak cute..tahniahh kak..
bestnyerrr berkubang...uwaaaaaaa nak ikotttttt

Hai, this is Nemo
Selamat berbelog la yek
Teruskan lagi menulis....

selamat datang ke umah bunga2 cinta den ni hehehhee
sudi2 le membimbing apa yg ptt ek..

hihihiiiiii tahniah la erk ade umah baru ni. jom memeriahkan blog kat msia ni.

Bunge² je? Air² ke nasi² ke tak de? syok mandi laut ye... tak pelawa pon.

nak nasikkkk ke..g umah mama hehehe, sori le,kan xnak ajak tp tu plan ujung2 je...start kete jalan hehehe

masuk rumah baru kene ade makan²... baru syok.

laaa camtu eh,nanti le nak wat kenduri kekekeke...kena masak pulut kunin ngan ayam golek ni hehehe

kak cute...
tahniah dah ade rumah baru..
leh la masok salu ekk..
kekekkekekek

Ayam golek? ni ayam panggang yang pusing² dekat pasar or ayam tergolek kene langgar dekat tengah jalan? Aku bab makan ni jarang menghampakan.... Tapi kalau ayam yang tergolek dekat tengah jalan tu, tak mau la...

mekasih ek pa...dtg le selalu, nak makan minum masuk je dapo..xde halnya hehehe

ayam golek den buek sendiri le tebu..yg tuk makan beradap pengantin tu ha kui3..

akak...wpun ara lambat sokmo dari org lain, ada aku heran...kekke...nak gak nyelit. mmg jeles bangat tgk ibu2 itik & anak2 itik mandi laut..x pe..x pe...nnt makcik itik ngekor dari belakang....hehehe

hahahaha...ngekor le jomm

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter