MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


(ni bukan gambo cik puan tu tau hehehe)

Pagi lagi skuad aku dh kena bebel...tapi dah aku biasa membebel so bebelan itu sgt sedap di dengar lalalala...tapi aku pelik sgt!!! sejak dua menjak ni kan cik puan itu sangat la kekwat nyer la haiiiiiii!!!!

skuad adik beradik aku seramai 24 org, so klu taklimat pagi sangat la hapening, kepala pun gila² tahap klcc berseri² nye kan... macam² karenah ade...yang kalau gelak jenis xhingat pengarah ada kat bilik sebelah pun ada..dan kadang² aku pun seram gak....sebab!!!! kalau sorang je buat masalah habis 24 orang kena tau!!!!

Cik puan ni orang nye payah nk senyum, muka kelat jer la dari pagi sampai petang tapiiiiiiiii kalau time nak mintak tolong 'yang' 'sayang' 'ling' semua keluar la. walaupun aku sambut dengan senyuman tp hati dalam sangat meluat okeh!!! tp yela ko pegawai & kami ni koli je kan lalalalala......

Yang buat aku sebal ni kan...ko g sound geng k'org yg duk dalam jabatan tu pehal!!!! aku xleh tahan la klu dh sampai menitis air mata kawan tu ko buat ..... kami ada pegawai so berkomunikasi la sesama pegawai....jangan sebab x ngam ... kami lak jd mangsa..INI TIDAK ADIL!!!!...

Tapi xpe, aku walaupun bertatih dalam jabatan ni tapi aku ada pengalaman yang lebih masa aku kerja kat swasta dulu,bukan nak membongkak tp cabaran dlm kerja itu pd aku biasa ok!.... akan aku turun kan kat geng² aku yang ko kata 'buat kerja main²'...

Jom la aku nk sambung wat report nk bawa ke meting esok!!!...tapi aku doakan cik puan ni....berubahlah walaupun pelan²...senyumlah sedikit..orang lain melambak gak kerja.....pressure tp senyumkan satu sedekah dan bersedekah itu banyak nikmatnya.....

nota : bila kita selalu senyum kita akan nampak lebih muda kan hehehe....

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter