MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Abah...

anak hat no tiga ni nakalkan bah...
apa yang org kata xboleh tu la dia nk buat kan abah
anak pempuan xelok lasak²
tapi anak abah yang sorang ni mengalahkan jantan
dah anak abah ni di apit abang & adik lelaki kan ..so mmg terselahkan kelasakkannya kan
tapi abah sayang dia kan bah...
sayang abah ke dia sampai sekarang menten sama!
walaupun abah ni tidak la kategori abah yang romantik
kalau membebel mak aiiiiiiiiiii mak pun kalah kui kui kui...
tapi abah seorang abah yang hebat!

Abah...
Penah satu ketika anak abah ni g ikot abang & geng mandi sungai
siap mengharung ke tengah la
aduyaiiiiiii nakal sungguh kan
dah abang ajak so adik pun ikut la kan
balik umah..amik ko....kena ikat kat tiang
tapi dah salahkan..redha je la hik3
pun time anak abah curi² blaja bwk moto
abes sengit tiang umah pak lang kena langgar ngan kami
itu semua abang punya keja bukan anak abah yg ni tau hehehe 
pun time k'org sembunyik dalam pak padi
sebab xmau kena cucuk kat balairaya dulu
masa tu merata abah cari kami
risau tol abah takot kami hilang
tp kami xhilang bah....saje tunggu doktor ngan misi tu blah 
last² kena lagi habuan..tp xpe kami redha hehehe
(klu flasback ke abang sure kena ketuk kepala aku lalalalala)

Abah...
Pestime kita duk jauh² masa anak abah ni blaja kat pekan parit kan
abah majuk sebab anak abah ni potong rambut
ala² abang gitu..ciss lau di kenang adehhh nakal 
tapi menjaga tatasusila paling utama
anak abah xnakal cam bdk2 zaman la ni kan bah...
anak² sekarang lg besar cabaran nk jaga dorang bah
kadang² anak abah ni kalah juga
tapi berkat  tunjuk ajar abah
segala yang payah akan jd mudahkan...

Abah...
Sekarang anak bawah dah punya anak² sndiri
dan tau dah susah payahnya membesarkan anak²
tapi alhamdulillah berkat ajaran abah dan mak
anak abah boleh melakukan segalanya...
walau berat cemana sekali pun
akan diredah jua
berkat iringan doa dari abah & juga mak

Abah...
SeLaMat HaRi BaPa Buat ABAH aku Hj Harun B Bahari 
Jangan risau² abah kerana anakmu baik² ajer...I'Allah.

* Juga buat Abah (En Sadli B Samud) .... juga buat insan² yang bergelar bapa,bapak,baba,ayah,dady,walid dan semaksud dengan nye...moga semuanya sihat² dan menjadi bapa yang hebat seperti abah saya....

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter